פאשיסטים אלימים עם עודף מרצ

 

לעולם לא אסלח לשמאל על שגרם לי להביע תמיכה במחזיר בתשובה אמנון יצחקי. אבל אין לי ברירה. יצחקי הוא פופוליסט של הדת שדוחף את האופיום להמונים כמו שפושר דוחף סמים לילדים. והוא עדיין הרבה פחות מסוכן לחברה, לתרבות ולדמוקרטיה מהארגון הפאשיסטי סטאליניסטי במימון זר שהשתלט על מפלגה שהיתה פעם ציוניות. gag1

שימו לב לסרטון הזה –  ותתחילו להתרגל – כי מה שקורה פה קורה בכל המערב וזה איום יותר גדול על העולם מאשר צפון קוריאה ודעאש גם יחד. פשוט, משום שאלו הם הכוחות הדכאניים ביותר, החזקים ביותר ונטולי המוח ביותר –  שגם מתחרים עם שלטון הח'ליפות מי  ישלוט על ההמון וגם מחלישים את המערב כך – שכל דת מטורפת ורודנית תוכל להשתלט עליו. בתחילה – הפרוגרסיבים המטורללים משתיקים כל מי שחושב אחרת מהם, הם עצמם כבר מזמן הפסיקו לחשוב – ובסופו של דבר נישלט כולנו או על ידי ההמון האלים והנבער הזה, או על ידי שליט קומוניסטי או דתי נבער ואלים – אחר.

זו מלחמה לא רק על הדמוקרטיה אלא ממש על החיים עצמם. צפו במה שקרה כאן ותארו לעצמכם איך יראה העתיד שלנו בכל מקום:

מי שטוען שדמוקרטיה אינו שלטון הרוב – אלא הגנה על מיעוט – מאפשר למיעוט קטן לקבוע עבור הרוב מה מותר להם לשמוע, ומה אסור. למי מותר לדבר ואת מי צריך להשתיק בשם חופש הביטוי.

הרעיון מתחיל עם הרברט מרקוזה שמשום מה מכנים אותו "נאו-מרקסיסט" כשהוא היה למעשה טרוריסט שבשנות השישים עוד הצדיק את סטלין גם עשור לאחר שנודעו כל פשעיו כנגד האנושות והיה מקורב מאד לכנופיית הטרור באדר-מיינוף. על פי מרקוזה – חופש הביטוי אינו החופש להסתה. מוכר לכם?  כן, זה מה שמלמדים באוניסרסיטאות וזה הססמאות של השמאל הפרוגרסיבי היום. הסתה, אגב, זה כל פעם שאדם שאינו קומוניסט – או — גרוע מכך – ליברל הדוגל בקפיטליזם – פוצה פה. זו לא הפרזה. זו אכן התפיסה

בין השמאל לאיסלם הג'הדי יש כל כך הרבה נקודות משותפות עד שהם יותר דומים אלו לאלו מאשר זרמים שונים באיסלם:

בשתי הקבוצות מחנכים את המאמנים לחשוב – שהאמת היא אחת והיא רק שלהם. וכל מי שלא חולק איתם אותה תפיסת עול םהוא כופר. באיסלם האמת מגיעה מאללה. בשמאל – התחכמו קצת:  לימדו את רפי השכל שרק השמאל פלורליסטי. וכך, כל מי שאינו "איתם"  – הוא אנטי פלורליסטי. ולכן יש להשתיק אותו מחשש פגיעה בפלורליזם. כדי שהשמאל יצליח להוכיח לעצמו שהוא בכל זאת מגלה סובלנות, השמאל "מקבל" את ה"אחר" וזאת בתנאי שהאחר הוא זה שלא ניתן בשום אופן לקבל אותו. כך נוצר תמיד חיכוך מול ה"ימין" – שמתנגד מסיבות פאשיסטיות לכך שיקראו לטייסי צה"ל "רוצחים", ובה בעת יערכו טכסי זיכרון לחללי מחבלים.

בשני המקרים חסידי הדת מאמינים  – שלא יתכן שלום עד אשר כל האנושות כולה תהפוך לחסידים מושבעים של התורה. לכן גם איראן וגם בריה"מ בשעתה – "מייצאים את המהפכה". ובשני המקרים  -הכלי הוא טרור והתחמשות גרעינית.

גם האיסלם וגם המרקזיזם הלניניסטי (שזה הזרם הנפוץ היום באוניברסיטאות ) הן תנועות משיחיות. המרקסיסטים שואפים לקץ ההסטוריה, האיסלם –  לדאר-אל סאלם – מצב שבו כל האנושות חיה תחת חוקי השריעה –  ומבחינת שניהם – חיסול כל אוכלוסית העולם – דור המדבר מבחינתם הוא מחיר סביר לשלם עבור התממשות האוטופיה הנצחית. ובשני המקרים – הם פועלים בנחישות לקדם את הרעיון על ידי טרור ממש, שזה האיסלם הגיהדי  או בדרך של השמאל על ידי קבלני המשנה שלו – שזה שוב – האיסלם.

שימו לב טוב לדרך שבה אנשי מר"צ מונעים באלימות מהדובר להביע את דעותיו – ומכל השאר לשמוע אותם בטענה ש"האוניברסיטה הזו גם שלי!".  כלומר, רק שלהם. זהו סוציאליזם בפעולה. ממש.

הם יחליטו בפלורליסטיות  מה מותר לאחרים לשמוע ויפעילו אלימות כדי למנוע את מה שאסור לדעתם לשמוע. הסתה ליהדות אסורה על ידי אלו שסבורים שהסתה לרצח יהודים ברשות הפלסטינית היא חופש ביטוי לגטימי  וגם מקבלים בברכה את גרועי האנטישמים של דת השלום ואהבה להרצות בפניהם באותה קתדרה עצמה.

זו לא שנאה עצמית.  זו הדרך שלהם להגדיר את עצמם אל מול התנגדות של "ימנים", שכשהם מפגינים כנגד מתן פתחון פה לאוייב  – הם נחשבים מסיתים.

אין פה סימטריה כלל. הימין, או, נקרא לה בשם הנכון סוף סוף –  כל מי שלא איבד את השכל לכת השמאל – מוחה כנגד מתן רשות דיבור לאוייב. ה"שמאל", נכנה את זה סוף סוף בשמו: כנופיות של אנשים מוסתים עם  דחפים אלימים בלתי נשלטים, מלאי שטנה כנגד כל תרבות שהיא  –  משתיקים דוברים, למען חופש הביטוי. כך, בעוד שאחרים מבקשים למחות  כנגד תכנים, המבולבלים של השמאל משתיקים באלימות בשם חופש הביטוי.

כך הם גם מפעילים אלימות כנגד "אלימות", מדכאים – למען החירות, מפגינים כנגד ה"הכיבוש" עם אוייבים שמטרתם המוצהרת היא לכבוש את כל ישראל. ואגב, מי נשתבשה דעתו עד כדי לחשוב, שמאות שנים של טיהור אתני אלים של יהודים  על ידי ערבים במלחמת דת בת 1400 שנה  – היא אשמת "כיבוש" בן חמישים שנה?  ומי הטעה לחשוב, שאם יסתיים הכיבוש שנוצר באופן מלאכותי בחלק ממלחמת דת מתמשכת של ערבים בכל מה שאינו מוסלמי – יסתיים דווקא כאשר האיסלם ישיג ניצחון בדמות מדינה פלסטינית?  רק מי שמחקו לו את התודעה והחליפו בתודעה כוזבת – יכול ברצינות לחשוב (לחשוב…) שביבי-לאומיות-קפטילזם-קולניאליזם (מחקו את המיותר) הוא האשם בכך – שהערבים רצחניים. מוסלמים רצחניים כי כך מחנכים אותם להיות. ממש כשם שכל אדם צומח להיות תבנית החינוך התרבותי שהוא מקבל. השטנה ליהודים קיימת במדינות מוסלמיות שלא ראו מימיהם יהודי. מי שאינו רואה זאת  – רואה את העולם אך ורק על פי תבנית פרשנית אידיאולוגית ולמעשה, רואה רק אותה.

הבעיה הולכת והופכת קשה יותר כי מערכת המשפט ומערכת החינוך בישראל החדירו את המושג הכוזב "דמוקרטיה מהותית".  דמוקרטיה מהותית היא דמוקרטיה, בערך כמו שדוב נמלים הוא – נמלים.  דמוקרטיה מהותית אומרת, שדמוקרטיה זה רק כל טווח הערכים של מר"צ – ובמתכונתה הנוכחית – המבולבלת, האלימה והרודנית. כך, במילה "מהותית"  – ניכסו לעצמם חסידי מרקוזה את כל הפלורליזם  כולו. כלומר, מהיום רק האידאולוגיה המרקסיסטית הצרה היא ה"פלורליזם" ולכל דעה אחרת היא  אנטי פלורליסטית ואסור שתשמע. כי היא אנטי דמוקרטית. וזה נכון לגמרי. כי אם הדמוקרטיה המהותית היא דמוקרטיה – אז דמוקרטיה עצמה אינה דמוקרטית. אני כלל לא מתלוצצת.

הציצו שוב בסרטון. אלו יהיו פני הדמוקרטיה המהותית: מיעוט קטן יקבע באלימות עבור הרוב מה מותר לו לשמוע, להשמיע, לעשות  ואם מותרת לו חירות. או בכלל  לחיות. והם צודקים לגמרי. כי מי שמחזיק בדעות פאשיסטיות, אנטי-דמוקרטיות ואלימות – יש להרחיק אותו מהחברה. אני מציעה שזה מה שצריך לעשות. יש להוציא את ארגוני השמאל הללו מחוץ לחוק לפני שהדיקטטורה שהופגנה פה תהפוך למצב הכללי בחברה.

מחזירים בתשובה הם סכנה מסויימת לחברה ונחוץ חינוך שיסייע לצעירים ללמוד להתגונן כנגד רטוריקה פתיינית. ארגוני שמאל לעומת זאת הם מוחלטת לשלום העולם, לחירות האדם, לכבודו לדמוקרטיה ולעצם החיים. בשם אותו שמאל נרצחו למעלה מ-200 מיליון בני אדם – ברוסיה, בסין, וגם צפון קוראה הגרעינית עוד טרם אמרה את המילה האחרונה שלה.

האיסלם הג'יהדי והשמאל המרקסיסטי מתחרים ביניהם מי רצח יותר בני אדם בשם השתלטנות הטוטליטרית

<span dir=rtl>17תגובות ל‘פאשיסטים אלימים עם עודף מרצ’</span>

Add yours

  1. הדרך להתמודד עם פייסבוק ישראל הוא דרך פייסבוק העולמית. עייני במה שהם כותבים על עצמם מטרותיהם תרבותם ושאר המלל התדמיתי שלהם כאן: https://investor.fb.com/ ואז כתבי מכתב שבו את מתלוננת בפני מרק צוקרברג על-כך שפייסבוק ישראל מוציאה שם רע לתאגיד כולו ומתנהלת בניגוד לערכים שלו, ורק בתור דוגמה תביאי את המקרה שלך. את המכתב הזה יש להפנות ישירות למרק צורקברג, ולא דרך פייסבוק. רצוי באימייל אישי, אם את יכולה לאתר אותו, או לנחש אותו בדרך מושכלת. אולי mark.zuckerberg@fb.com אולי משהו דומה. את האימייל רצוי לשלוח בתחילת סוף השבוע שאז הוא קרוב לוודאי קורא אימיילים מהבית. או לשלוח בדואר אקספרס לשמו בציון אישי, לכתובת המשרד הראשי של פייסבוק.
    נסי. הם לא יבינו מאיפה זה נחת עליהם…

    אהבתי

  2. היי גלי. את מאוד חסרה לי.
    בינתיים, יש לי שאלה ואשמח להתיחסותך לנושא. שמעתי הרצאה על הפוסטמודניזם, והמרצה העלה השערה שכזאת, שהשמאל הסוציאליסטי נכנס למשבר בעיקבות כישלון הסוציאליזם בכל מקום בו הוא נוסה, וגם הגיעו שמועות לקהל הרחב על זוועות המשטרים אללו, ובנוסף לכך רמת החיים במערב עלה, ולכן השמאל איבד מהפופולריות שלו. על כן השמאלנים המובילים החליטו לקדם את הרעיונות הפוסטמודרניסטים באקדמיה ובתרבות, והוא מפרט כמה יתרונות שהדבר הביא להם בדרכם להשליט את האג'נדה שלהם. מה דעתך על התאוריה הזו?
    אחד הדברים שהביאו אותו לרעיון זה היא העובדה שלמרות שלטענתו הרעיונות הפוסטמודרניסטים כשלעצמם היו יכולים להתאים להוגים בעלי כיוון חשיבה שמאלני או ימני באותה מידה, כל הפוסטמודרניסטים היו שמאלנים קיצונים. השאלה שלי היא, האם באמת יתכן בכלל שימני יהיה פוסטמודרניסט? האם לא קיימת סתירה בין שניהם?

    Liked by 1 person

    1. הי אנונימי. זו לא תיאוריה. זה לגמרי נכון. "קומוניזם" כמושג הפך להיות לא סימפטי ובצדק, כל התממשויות שלו היו גרועות מנאציזם. 'נאו-מרקסיזם' (שרצוי שיתיחסו אליו כמו שהוא- כל'נאו-נאציזםסציאליסט') מסתתר מאחורי המונח הזה ומקדם מהפכות קומוניסטיות אלימות. כך גם בשמות כמו "ביקורת האידיאולוגי", "אסכולת פרנקפורט", "פסיכו-מרקסיזם" ועוד – כל אלו – מקדמים מהפכה, חוקרים למה לא הגיעה מהפכה ומתייאשים ממהפכה (ולכן משווקים ניהיליזם, על פיה הרעיון שאם לא הולך להיות 'טוב אחרי שיהיה עוד יותר רע 'אז לפחות שיהיה עוד יותר רע ) אגב, שמאלנים שיודעים שלא יהיה שלום אבל רוצים להפטר בכל זאת מהשטחים – הם אלו שויתרו על הטוב ורק רוצים יהיה רע. פה כבר ההבסר הוא בתחום הפסיכופתולוגיה .
      פוסטמודרנים הוא שני זרמים עיקריים – הקומוניסטים המיואשים, ופוסט סטרוטורליזם.

      גלול פה למטה עד הכותרת "פוסטמודרנים -צומת של נאו מרקסיזם ופוסטסטרוטורליזם" https://galibathorin.wordpress.com/2017/02/15/%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%90-%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A7-%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%96/

      אהבתי

  3. קודם כל,
    אני שמחה שמצאת דרך, באמצעות האנגלי, לחזור לבמה.
    ואני לגמרי מסכימה לניתוח התהליך הפסיכולוגי חברתי שהרדיקלים מהשמאל העולמי "מבצעים", אבל לא שותפה לפחדים שזה יצליח כל כך..
    כי קיצוניים לא יודעים לעצור בזמן מטבע הוויתם, ואז:
    א. המטוטלת מגיעה לנקודה שבה היא תופסת תנועה הפוכה..
    טראמפ הוא רק סממן ראשון.
    ב. מליוני אנשים בעולם לא מכירים את הפילוסופיות הגדולות, אבל יש קוד הישרדותי לכולם…
    כשתחושת חנק משתלטת על "סתומי הפה", הם מורידים את הפלסתר
    ג. החיים חזקים יותר מהמדיה, מהאקדמיה ומה"חינוך מחדש", החיים האמיתיים מתבטאים במה שרואה האדם הקטן בדרך ליומו, פיגוע במנצ'סטר, משאית שועטת בברלין ו/או הפגנות רחוב בניו יורק עם פוסטר של אישה בבורקה…
    אחרי הרעשים מתחילה התרסקות של המסרים.
    כי יש בהם משהו לא טיבעי.
    יאללה, תפרסמי דרך האנגלי (ואולי תעבירי אותו צד בסופו של דבר (-:)

    Liked by 1 person

    1. אני משתגעת מכך שאי אפשר לדעת עם מי מדברים 🙂 כן – תהיה תמיד תנועת מטוטלת. אלא שלעיתים קרובות בהסטוריה- המטוטלת – בעוברה מצד לצד – ריסקה ומחצה מאות מיליוני חיים על הדרך. ואף אחד גם לא רוצה בקיצוניות השניה.לכן, הם מסוכנים מאד, גם על פי שיטתם וגם את מה שהם עלולים להביא עלינו בניגוד לכוונתם

      אהבתי

  4. גלי, תיזהרי שהוא לא יגלה שקראת לו אמנון יצחקי😂
    קוראים לו אמנון יצחק.
    ואם מקשיבים לו טוב ומסננים את כל הקשקושים, מוצאים אצלו גם דברים מאוד מעניינים.

    חות מזה מתגעגעים אליך,🍷

    אהבתי

  5. בינתיים:
    ראש ממשלה מכהן נרצח על ידי ימני
    משפחה פלסטינית נורמטיבית נשרפה למוות על ידי ימנים קיצונים.
    נער פלסטיני מקהילת להט"ב נרצח באכזריות על ידי פעילי ימין קיצוני.
    עצי זית נעקרים בוונדאליות על ידי פעילי ימין קיצוני.
    מחתרת יהודית ימנית ביצעה פעולות טרור.
    כנסיות ומסגדים הוצתו או חובלו על ידי פעילי ימין.
    אז נכון שלפעמים השמאל אינו נחמד ולפעמים אפילו מגזים…אבל קצת פרופורציות..

    אהבתי

    1. רצח ראש ממשלה הוא אכן אירוע מהותי. כל שאר מהדברים שמנית מעידים על רזולוצית חשיבה מאד נמוכה.

      אין שום ערך להבנת המציאות עלידי בידווד מקרים שנבחרו בפינצטה מתוך מציאות מורכבת ומסובכת.
      כשרוצים לדבר ברצינות על דברים צריך לבחון את מה שמניע אותם. מנוול אחד רצח את ראש הממשלה מסיבות שיש להן שורשים אידיאולוגיים, שכשהמציאות הביאה אותם לקצה אדם אחד פעל על דעת עצמו בצורה שראויה לכל גינוי ויושב על כך בכלא ללא אפשרות חנינה וטוב שכך.

      אם אתה בכל זאת רוצה להתעסק באירועים ולא ברעיונות – בוא לא נשכח , שיגאל אלון, וגם יצחק רבין – תכננו את הרצח של בגין – ורבין ניסה לבצע אותו על האלטלנה. רצח 22 יהודים טובים עם נשק שהיה מסייע במלחמת העצמאות. הוא רק לא הצליח להרוג את היהודי הזה. ולזה הוא קרא "התותח הקדוש".

      או, אם אתה רוצה לטעון שכמה אנשים מתוך מחנה (אנ יאפילו לא אטרח להתווכח איתך אם בכלל מדובר ב"ימנים". ברוב המקרים – לא) אז אני מניחה שלאור עשרות אלפי פעולות טרור של בודדים – ישנה סיבה להניח – שהמוסלמים הם בני תרבות מנוולת ורצחנית וברור איפא שלא עושים שום הסכמי שלום, לא מסייעים להם להתעצם, ובוודאי שלו מוותרים להם על שטחי מולדת.
      ה
      טענה שלי היא אחרת. היא מהותית. השמאל, שמעוגן באידיאולוגיה של טרור מהפכני. מעוגן ברעיון שהמציאות כוזבת, לכן התודעות כוזבות, לכן דמוקרטיה תמיד מדומה – לכן אין ברירה אלא שהמיעוט "המודע" (כלומר, כל מי שמכיר את המרכסיזם וכל מי שסת מושפע ממנו בלי להבין כלום) – חייב לקחת בכוח את השלטון "לשחרר" את התודעות השבויות של האומללים בימין, ובקפיטליזם, שתודעתם הכוזבת גורמת להם לחשוב שהם חופשיים – ולשחרר אותם בכוח,גם אם צריך להרוג אותם לשם כך. זה הרעיון של השמאל, שמתחיל ברוסו, עובר ברובספייר, מרקס, לנין מרקוזה, אלוסתר, (אם למנות מיזער מהם) ולבסוף – הביצועיסט הגדול מכולם – סטלין .

      אני מניחה שאתה לא תומך בכך, אבל אם אתה שמאלן אתה תומך בכוח הפוליטי שחושב בדיוק כך, ורק לא מגלה לך.

      עכשיו, כל עוד הכוח העולמי הזה היה חלש – הוא שלט רק במוקדי כוח כמו האקדמיה, התקשורת והמשפט. היום, כפי שאתה רואה במה שקורה בקמפוסים בעולם – שמונה שנות אובמה הכשירו את השרץ לכלל התפרצות כוחנית ממש.

      וזה הרגע לשאול את עצמך – האם אתה רוצה לסייע לתנועה הראדיקלית הזו, שחושבת שצריך – עולם ישן עדי יסוד נחריבה, ושהגיעה השעה?

      קח החשבון שזה יעלה, כמו תמיד ,בהרבה מיליונים של הרוגים, אתה יכול לשכוח מחופש ביטוי (מה שאולי לא כל כך מפריע לך, כי ההשתקות כרגע פועלות כגגד היריבים בהפוליטיים שלך. אבל אני מבטיחה לך שזה יגיע גם אליך, כי שמאל זה כמו איסלם – לא ניתן לצאת ממנו בחיים, כשיש להם הכוח להבטיח זאת.

      השמאל של רבין (שהוא השמאל שלי) נרצח לפני רבין. הוא נרצח באוסלו. מאז -המדינה השתנתה, העולם השתנה ואין יותר שמאל ציוני ליברלי.
      אתה או ציוני, או משרת את המהפכה העולמית. שללא ספק תביא לעולם שיוויוני יותר, צודק יותר, בלי גזענות, בלי רוע, בלי איסלם, עולם כל כך טוב שכמו בשבדיה – אסור להגיד או לחשוב עליו שום דבר כי צריך הרי להיות מטורף כשאתה חי בטוב שבכל העולמות ועדיין לחשוב אחרת. לכן, מקומך ב"סדנאות להתמודדות עם המיקרו-אגרסיה שלך בכפייה", בכלא, בבית המשוגעים, במחנות עבודת פרך בכפייה לחינוך מחדש – ועל חבל התלייה

      חשוב על כך . כל עוד מותר לך לחשוב

      אהבתי

  6. היי גלי. לא מכיר אותך ..רק היום נתקלתי בסרטון שלך עם שפי פז עוד מקרה מופלא וניסי של בן אדם שהצליח לצאת כמעט לגמרי מהבוץ הצואתי שנקרא שמאל..
    וכמו שאת מבינה התחלתי להתעניין והגעתי לכתבה המופלאה הזאת. את יודעת לנסח ולבטא וכו' משהו נדיר!!! את מה שאני ועוד הרבה יודעים כתבת באופן כמעט מושלם פשוט היה טעים לקרוא תאווה לעיניים!
    "מחזירים בתשובה הם סכנה מסויימת לחברה ונחוץ חינוך שיסייע לצעירים ללמוד להתגונן כנגד רטוריקה פתיינית"
    אבל מה את מוכרת?! כולם מוכרים משהו , השמאל מוכר זוהמה ולהבדיל המחזירים בתשובה "מוכרים" יהדות. ואת אחות יקרה ?? את מוכרת את ההתפקחות ה"על טבעית" שלך , פסדר.. אבל מה באמת יצא מזה בהמשך ?! את ושפי אולי פשוט תחיו חיים יותר נקיים ותתנקו אט אט או הר הר(חח) מהדעות והתפיסות הכי שפלות ונמוכות שאפשר (אין מה לעשות הייתן שמאלניות ושמאל זה הכי נמוך) ופשוט תעבירו את הזמן שנותר לכן (עד 120 כן?) בחיים אמיתיים יותר נכונים במינימום כי זה המינימום הרצוי "לא להיות שמאלני/ת" ! אבל זה יחזור שוב אולי אצל הילדים שלכן או הנכדים שלכן הרי ככה זה תמיד מתחיל .
    מתרחקים מהשורש ואז מתחילות השטויות וההמצאות… חוקים / כללים שמומצאים ע'י בני אדם בניתוק ו/או כתוצאה מניתוק מהשורש תמיד התוצאה בסוף תהיה מרצ ושכמותם או כמו הנאצים ימח שמם. כולנו יודעים שאם היטלר ימח שמו היה היום או הקבר שלו זנדברג הראשונה להפגש או להשתטח.. להכחיש ואז כולם רואים תמונות.. אין הבדל בין ערפאת להיטלר רק כל אחד בתקופתו.
    אין לזה קיום לא היה אין ולא יהיה ! ונכון וברור שיש מגזימים ומעוותים תמיד היו ויהיו עד משיח אין מה לעשות אבל הזהרי בדברייך שלא ישמעו אנטי תורה מצוות וכו' הרי אלו הדברים שהחזיקו אותנו כעם כל השנים! רק להתבונן ולהבין ..
    כל כך התפקחת שברור לי שאת אמורה גם להבין את האמת המוחלטת וכן!!! יש אמת אחת!!" כי אמת היא אחת והשקר הוא הרבה"
    לא יקרה אין סיכוי.. שפשוט נחיה חיים של חיה ותן לחיות ואל תתמוך בחיות אדם וכו' בלי הכללים שנתן לנו ה' יתברך זה פשוט לא יחזיק והגלגל חוזר. ופלורליזם וחופש כזה וחופש אחר … לא סתם הכופרים בתורה נקראו ה" חופשיים" חופשיים ממה??! ואז הפקרות..
    ללמד את הצעירים להתגונן כתבת.. חינוך.. חינוך למה??! את נופלת פה שוב לשמאלנות, אומנם בחיתולים אבל זו התחלה… רטוריקה פתיינית?! הקשבת?! תפתחי את העיניים אחות יקרה סחורה טובה נמכרת גם ע"י מוכר גרוע … ( חלילה אין כוונה על הרב אמנון יצחק)

    אהבתי

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑