אוניברסליסטים הם הקבוצה הקטנה ביותר ביקום

הגיע אולי הזמן לומר את המובן מאליו. קומץ ה"אוניברסליסטים" שהשתלט פה על השיח וניכס לעצמו את המוסר, רואה את העם כגזען מעצם רצונו להשאר עם. כלומר, בעל זהות מובחנת, עם תרבות משלו, עם ערכים משלו, שאינם "אוניברסליים" (גם לו היה דבר כזה, ולראייה, אני לא מסכימה איתם על ערכים והם לא מסכימים איתי, ושני הצדדים יהודים ישראלים, אז – אין אוניברסליות אפילו בקבוצה הקטנה הזו)

אבירי המוסר בעיני עצמם חושבים בבוודאי, שכל מי שלא אוניברסליסט צריך לשתוק, מהיותו גזען מעצם האחזותו בערכים משלו.

ואכן, מאחר ש"אוניבrסליות" היא ערך, ולא הערך שלנו, אני מציעה שהאוניברסליסטים יסתמו את הג'ורה, לשיטתם הם, על פיה מי שלא חושב כמו כולם, צריך להיות מושתק

אוניברסליות היא לא הדרך שלנו.

לנו יש ערכים יהודיים, ציוניים וישראלים, שחשובים לנו, וחשוב לנו לשמור על מדינה ששומרת עליהם.

הערכים האלו הם לא "ערכים אוניברסליים" אלא הם ערכים רק שלנו. מי שרוצה לקחת בהם חלק, למה לא. מי שלא, שימצא לו מדינה אחרת, בלי ערכים ייחודיים. בהצלחה לו.

מדינת ישראל כמדינה בעלת רוב יהודי, ובעלת ערכים יהודים – היא היעד והמטרה.
המטרה של מדינת ישראל אינה לפתוח את שעריה בפני כל אדם וכל תרבות, עד לחיסול זהותה. זו סתירה אימבצילית – כי אם זו היתה מטרת המדינה – חיסול הזהות היה ממילא, חיסול המטרה. כך שברור שזו מטרה שמביסה את עצמה

צריך להיות ברור ומובן מאליו, שמטרת העם היהודי היושב בציון היא לשמר את זהותו, כיהודי, ציוני, וישראלי. במדינה משגשגת, החולשת על פני גבולות גדולים ככל הניתן. מדינה שמביסה את אוייביה ולא כזו, הדואגת להם. שיסתדרו בעצמם, במסגרת הפרוייקט הלאומי שלהם.

מדינת ישראל לא צריכה, לא אמורה, וגם אין לה מנדט לדאוג לכל אדם באשר הוא, אלא רק לאזרחיה, ורק כל עוד הם מזדהים איתה ולא מצהירים על עצמם כאוייבי המדינה.

לכן, ערביי ישראל צריכים להחליט אם הם אזרחים או שייכים ליישות אוייבת, ואם כן, שיבקשו סעד ממדינתם. העבדה שנולדו על אדמה, לא מקנה לאדם זכויות של אזרח כל עוד הוא מתכחש בעצמו לאזרחותו.

אישית, לא אכפת לי כהוא זה משאיפות לאומיות זרות. זה לא ענייני, העם שלי הוא ענייני, ולא עמים אחרים. תמיד נחמד כשמדינת ישראל יכולה להעניק סיוע לזרים, כל עוד זה לא על חשבון אזרחיה, ובתנאי, שמקבלי הסיוע יגלו הכרת תודה. אם לא, שיילכו קיבינימט.

אני לא אזרחית העולם, אני אזרחית ישראלית. ישראל היא מדינת היהודים ולא מדינת כלל מסתנניה ומחבליה אני יודעת שהתבלבלנו מאד, לכן נחוץ לומר את המובן מאליו

חיילי צהל הם בנינו. האוייב – לא. על צהל לפעול כדי להכניע אוייב, ולא – להגן על חייליו. הם בני אדם בדיוק כמונו, אבל בנוסף, הם גם אוייב.
איך הצלחנו להתבלבל כך , שחיילים שלנו נפגעים בגלל שקיימת הוראה לתקוף רק בסכנת חיים מיידית ?
עין אחת של חייל שלנו, שווה יותר מכפר שלם של מחבלים. צריך לכבד את האחר בבחירתו להיות האוייב שלנו, בכך, שננצח אותו ולא נחמול עליו , אין כל מוסריות בכך, להפך: מדינת ישראל, בשלוחה את בנינו לקרב, עליה לערוב לחייהם ולא לערוב לחיי האוייב.

עניי עירי קודמים לעניי שונאי. האוניברסליסט לא מכיר בקיומם של שונאים ומכאן, שהוא מוכן להאמין רק שבני עמו מוכי שנאה אל ה"אחר". זאת ,משום שהאוניברסליסט הוא מטומטם שמצליח להכיר בקיומה של שנאה שהוא אינו מכיר בה. אני לא אוניברסליסטית, בין היתר, כי אני לא קונה כל טמטום אופנתי מגובה בהררים של שטויות מפוארות

אני גזענית, פאשיסטית, לאומנית, נאצית, שוביניסטית, הגמוניסטית, מאמינה בעליונות התרבות, על פני הברבריות של תרבויות אחרות נחותות משלי ואני חושבת שהתרבות שלי צריכה לנצח אותן ולא להניח ל"רב-תרבויות" לדרדר את התרבות שלי והמוסר שלי,גם משום שהיא טובה יותר מאחרות וגם מפאת העובדה הפשוטה, שזו התרבות שלי, ואחרות – לא.

וכשאוניברסליסטים מכנים אותי בשמות גנאי, כל מה אני שומעת שהם אומרים לי זה "אני מפגר, צבוע וחסר יכולת לחשוב מבלי לסתור את עצמי"

ואני מבקשת גם להתנצל בפני כל מי שנאלץ לקרוא את השורות הטריוויאליות הללו, שנאלצתי לכתוב אותם כי מסתבר, שהן לא טריוויאליות ולא מובנות לנתח מסויים באוכלוסיה, אלו, שהצליחו לבלבל אותם.

<span dir=rtl>3תגובות ל‘אוניברסליסטים הם הקבוצה הקטנה ביותר ביקום’</span>

Add yours

  1. כמות מרשימה של טפשות מתובלת ברוע, או שמא רוע מתובל בטפשות, קשה להחליט.

    אמצי את מוחך ונסי להבין שיש הבדל בין "ערכים שלנו" לבין "ערכים שאנחנו המושא היחיד שלהם".
    מצאי לך עוד מספר נוירונים כדי להבין שאפשר לבקר את הרב-תרבותיות ולטעון שערכים מסויימים נעלים על ערכים אחרים, ושתרבויות מסויימות עדיפות מוסרית על אחרים, ועם זאת גם להשכיל (אפשר גם בלי לדקלם ציטוטים מפילוסופים) להבין שהערכים האלו נעלים דווקא בגלל שהם יותר אוניברסליסטים במובן שהאדם עומד במרכזם ולא התרבות הספציפית של נושאיהם או העמדת מדינה, עם, זין קצוץ או כל דבר אחר מעל לערך האדם.

    לא הייתי משתמש בשפה הזאת, אילולא נראה מהתבטאויותייך שאינך מבינה שפה אחרת.

    אהבתי

    1. אז עכשיו אני מבולבל לגמרי.
      איך להתייחס לאדם מחיזבאללה , לאדם מחמאס , לאדם שהלשין על יהודים בעבר ולאדם שמלשין עליהם היום ?

      אהבתי

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑