המדריך להתגוננות כנגד כוחות האופל

מאחר שהקרן הולכת עכשיו לממן פה מסע תעמולה שלא נראה כמותו, חשוב מאד מאד לדעת שמבצעים בנו לוחמה פסיכולוגית על ידי תעמולה שקרית וחשוב לדעת לא ליפול בה. הקרן היא בין היתר חלק ממסע מהפכני גלובלי, שמשתף פעולה עם כל גורם שיכול להחריב את תרבות המערב ובמיוחד מכונים לדמוקרטיות וראות בקפיטליזם – אוייב האנושות. (האיסלם, לעומת זאת, הוא האמניסיפטור הגדול…)
 
התאבדותן של מדינות אירופה, עליית האנטישמיות, קליטה מואצת של מהגרים מוסלמים וכל ההתארגנויות של המאבקים בכל העולם המערבי – נועדו בסופו של דבר להביא (מבחינת האקדמיות) למהפכה קומוניסטית.
על הדרך הם מעודדים ומטפחים את האיסלם – כגורם הכי הרסני למדינות הלאום ולקפיטליזם (ואולי לא משש תופסים שהאיסלם הוא זה שמשתמש בהם, ולא להפך)
כל זה בעזרת מגא-מילארדרים כגון סורוס, שמרוויחים הון עתק ממשברים חברתיים וכלכליים.
זו לא תיאוריית קונספירציה. מדובר האידאולוגיה קונספירטיבית על פי דוקטרינות מרקסיסטיות ממש כמו שכל סטודנט לתואר ראשון במדעי הרוח , החברה והמדינה לומד להכיר ומותנה לחשוב שהוא חייב להיות חלק מכל זה.
 
בואו נבחן עכשיו את התעמולה שבסרטון
 
1. במשך שנים אנשים כבר מתריעים כנגד הקרן החתרנית (משה איפרגן ורן ברץ היו מהראשונים להגיש דוח מפורט, כל הכבוד). בזכות העובדה שביבי הצמיח ביצים – כולם מדברים על זה עכשיו . העובדה שהקרן פתחה עכשיו בתעמולה השקרית שלהם מעידה כל כך שהם מבוהלים – אז אל תפסיקו לתקוף. זה ממש, או אנחנו או "ישראל חדשה"…
 
 
2. לעניין שוויון זכויות למוגבלים:
כ-15% מפעילות הקרן אלו פעולות בעלות מסווה לגיטמי לפחות חלקית. בפועל, הקרן מממנת כל מאבק שנועד לסחוט עד תום את קופת המדינה כדי להחליש אותה.כולל תמיכה ב"מחאה החברתית" שנועדה מבחינתם לשני סוגי ניצחון: או לכפות על הממשלה למממן כל דרישה ולהפיל את הכלכלה. או להפיל את הממשלה – ולהעלות את את האנשים שהקרן כבר קנתה מראש
ראו איך תנועת  V15,  "דרכנו" בשמה החדש – מיממנו פה קמפיינים להפלת הממשלה ולתמיכה בבוז'י. קיראו על כך ב"מידה":
 
יפה, שהראל מצא מכל מאות אלפי הפעילויות החתרניות של הקרן – דבר אחד שיכול להשמע לגטימי. שיהיה ברור, הם לא בעד זכויות אנשים עם מגבלויות – הם ינצלו כל התארגנות חברתית לגיטימית -על מנת להפיל את השלטון או על ידי הפלת הכלכלה. או ישירות – ע"י תעמולה. אם בוז'י היה עולה, חלילה, הוא היה כבר סוכן מוכן של הקרן להחרבת ישראל. הוא יהי חייב לקרן שהעלתה את קרנו. תודה לאל, זה לא קרה.
 
עקבו אחר כל מועמד ש"דרכנו" תומכת בו ותוכלו לשער שהוא כבר מכר עצמו למען תאוות השלטון.
 
3. הראל לא מצא יותר פעילויות אפילו חצי לגיטימיות, אז עבר להביא כדוגמא את פעילות "עדאלה" , ומיסגר סיפור עצוב על ילדים . הנה מטרות עדללה היישר מפי הסוס:
 
 
למתקשים בקריאת טקסטים ארוכים: לעדאלה אידאולוגיה קומוניסטית-איסלמית קיצונית יותר מ"מצפן" הידוע לשמצה, שמטרתה להביא את "זכות השיבה", לבטל את יהדות המדינה, כלומר, את הציונות, להפוך את ישראל למדינה "סך כל תושביה" תוך הכנסת מיליוני ערבים מוסלמים למדינה, מעודד ותומכת  בBDS
בין היתר גם סידרה מזגנים לבדואים, זה מה שהתועמלן של הקרן בחר למסגר לכם. אפילו בני סלע לא אונס בכל רגע מחייו…
 
4. בצלם ושוברים שתיקה.
התועמלן שבסרטון לועג לביקורת על ארגונים אלו, כחלק מאותה מניפולציה שקרית שנועדה להלעיג את המתנגדים לשני ארגונים שהתחילו כארגונים ישראלים לגיטמיים, עד שהקרן חדרה לתוכם ושמאז הם מקדישים את הפעילות שלהם להפללת חיילים, להצקה להם, לסיכון חייהם, לדה-לגיטטמיציה לכל צורת לחימה בטרוריסטים ובמחבלים. המטרה המוצהרת, שיוויון וזכויות אדם היא אמיתית בערך כמו סרטון התעמולה הזה.
 
5. שיא החוצפה זו ההתהדרות במכון הההקרנות במרכז רפואי זיו. שבמקרה אני מכירה היטב וליוויתי.
כל ההצלחה כולה נזקפת לזכותו של ד"ר זרקא, המנהל הדרוזי, (אל"מ מיל) שנכנס לפני כמה שנים והפך את בית החולים הכושל – לבית חולים מצטיין עם תו הצטיינות בינלאומי. החלק של הקרן, אם בכלל היה כזה, היה מימון הפגנה אחת שלא היה בה כל צורך, דרך עמותה שלו "שתיל" – שמטרתה מציאת כל מוקד סכסוך בארץ – ותמיכה בליבוי הקרע.
שקרים. מניפולציות וגם אם צריך – ניכוס הצלחות של אחרים.
 
—————
אני יכולה להמשיך שעות, על התועבה של הקרן. אבל אני חושבת שכל אדם אינטלגנטי אמור להבין – שאם גייסו תועמלן , שהוא גם להיט באלג'זירה להפיץ את השקרים האלו, אמור להיות ברור – שאת האמת הם מסתירים.
 
חדוה רדנוביץ, סמנכ"לית הקרן נתפסה כאומרת: "לא נורא אם ישראל לא תהיה מדינה יהודית כך היא תהיה דמוקרטית יותר" (בטח, כי מיליוני ערבים תמיד מביאים עמם דמוקרטיה…). צפו כאן
 
טליה ששון – הנשיאה הנוכחית של הקרן כתבה בטוויטר שמדינת ישראל היא מדינת רשע שעוסקת בטיהור אתני. האם אתם חושבים ברצינות שמי שחושב כך עלינו – יעמוד בראש קרן שלא תלחם מלחמת חורמה בישראל? הנה כאן
 
 
הקרן היא גוף עצום, חזק מאין כמוהו, עשיר יותר מכל מה שהתארגנות אמיתית של אזרחים אמיתיים יכולה להלחם בו, הם מסוכנים, נקמנים, קשורים לכל מוסדות השלטון מה שאומר שהם יכולים להשתמש במשטרה ובפרקליטות להפליל ולהשתיק כל מי שלא בא להם בטוב
 אם אנחנו חפצי חיים, על כל אחד מאיתנו לקחת את הסיכון הקטן, ולהפיץ את האמת על הקרן כך שהעם כולו יצא נגדה, ולא שאנשים בודדים ישלמו את מלוא המחיר.
 
לא תתפלאו לשמוע, אגב, שהקרן מממנת גם את כל מסע התעמולה של רביד דרוקר על "השחיתות" של נתניהו, דרך העמותה של דרוקר "התנועה לחופש המידע" שאליה זורמים מיליוני דולרים . ככה הקרנות פועלות: תעמולה, שקרים, מניפולציות, איומים, הפללה- לא בדיוק מה התדמית יפת הנפש שהיא מנסה להצטייר.
 
הנה התנועה לחופש התעמולה. כי תמיד הכי טוב להסתיר שקר תחת השם "אמת". דכאנות תחת השם "חופש" ודיסאינפורמציה תחת השם "מידע"….
 
הקרן והעמותות הרבות שלה שייכות לתנועה אידאולוגית כלל עולמית, הזרוע הפוליטית-הגותית היא ה"פרוגרסיביות" שאינה אלא טרלול פוסטמודרני – שהוא אך כלי לבלול את השפה, לפרק חברות ולהביא לאוטופיה המרקסיסטית כפי שלמדו באקדמיה.
 
אל תצפו משמאלנים או מתומכי קרן לדעת זאת. כי הם פשוט אנשים שנישבו במניפולוציות השקריות של הגוף המתועב הזה. ובכל מקרה, חובה על כל אדם בארץ לגגל, לקרוא, להכיר את הקרן. ואין טעם להתווכח איתם על ערכים ("מה לא בסדר לתמוך בזכויות אדם של האויב.!") אלא לתפוס אותם בשקרים. זה ממש לא קשה, הם מבוססים על שקר.
אני קוראת פה לכל חוקר רציני להעלות בתגובות את המחקרים והעדויות המבוססות והמתוקפות על חתרנות הקרן.
 

<span dir=rtl>2תגובות ל‘המדריך להתגוננות כנגד כוחות האופל’</span>

Add yours

  1. Hi Gali
    Can I share this on face book and use it translated on NIF pages?
    Thank you
    Chag Sameach
    Shoshie Olin

    Susan
    Support Supervisor

    P: +1 (416) 658-5757 X215
    F: +1 (416) 657-1388
    E: Susan@magen.ca

    3235 Dufferin Street
    Toronto, Ontario M6A2T2

    [cid:imagedd6e25.PNG@609885b5.49abda66] [cid:image4c8d6a.PNG@715e06fd.4aa96c23]
    [cid:image9dbf10.PNG@d41f5a89.40aa4add]
    [cid:image2247a9.PNG@399c88e4.499885e8]

    This message contains confidential information and is intended only for the individual(s) addressed in the message. If you are not the named addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this e-mail. If you are not the intended recipient, you are notified that disclosing, distributing, or copying this e-mail is strictly prohibited.

    אהבתי

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑