אומץ, זה אכן מה שנדרש עכשיו, ומיד!

לקח לי זמן להסדיר את הנשימה, רק כדי להירגע מספיק לכתוב את מה שיש לי לומר .
כהתחלה, ידוע לי שבשיח הטרוריסטי, המטורלל, המרושע, של טרור המרקסיזם החברתי, המגדרי והגזעי – כל מילת ביקורת נחשבת ל"שיח שנאה". ואם כן, קבלו שיח שנאה. אבל לא שנאה ללהטבים עצמם, או לילדים, זהו שיח שנאה ראוי מאין כמוהו – כלפי אג'נדה רצחניות – בינתיים רק רצח סימבולי, ורצח הנפש – ובמהרה זה יגיע גם לגוד אולד פאשין רצח רגיל בתכלית (וחכו תראו כמה איומי רצח אני אקבל עכשיו, ייחולי מוות וקריאה להשתקה על ידי חסימות פייסבוק).

הביקורת הזו לא באה גם מתוך כך שאני מיושנת, לא מעודכנת, בעלת נטיות דתיות חשוכות או שייכת לצד הלא נכון של ההסטוריה. והיא אפילו לא כנגד הארגונים הרצחניים האלו – משום שאין כל טעם להאשים רוצחים מודעים – ברצחנות.
אני מאשימה את מדינת ישראל, את שרי החינוך, שרי הבריאות, את כל השרים ואת העומד בראשם – את המחנכים, את מנהלי בתי הספר , את כל ההורים במדינה ואת כל המבוגרים בה בפשעים כנגד האנושות!


תגידו לי אתם לגמרי, אבל לגמרי, אבל לגמרי – נפלתם על השכל?!!!!!!!!!! מי האחראי שאישר את ההתעללות הבלתי נתפסת הזו בילדים?!!!!! אתם שפויים?!!!!!!!

ואני ערה לכך שאין דבר יותר מפחיד – או מסוכן אישית – לכל מי שמעז להעיר משהו על הטירוף המזוויע הזה. אבל בשם אלוהים! האם כבר אין כל גבול לפחדנות גם אל מול התעללות כזו בילדים?!!!! אין אף מבוגר אחראי מחורבן – שיש לו מספיק אומץ חברתי לצאת כנגד החבלה המכוונת הזו בגופם ובנפשם של ילדים?.!!!!!!!!! לשם מה אתם מחזיקים בתפקיד הנהגתי אם אתם חתיכת אפסים חסרי חוליות?!


האם רק בגלל שהניסויים הללו בבני אדם קטנים ממוסגרים תחת מילים בעלות משמעות הפוכה סימטרית כמו "חירות" "חופש" "להיות מי שאני" ו"אומץ" – זה אומר שטיפולים הורמונליים בילדים בריאים – שבעקבותיהם יגיעו גם ניתוחים רבים, כואבים, שדורשים תחזוקה מתמדת ( לא אתר לכם כאן מהם הטיפולים התמידיים באברי מין רק כדי שדברים לא "יסתמו"…) שמחבלים באיברי מין, שמבטיחים עקרות לכל החיים, – הם אכן "אמיצים", ומבטחים לילדים "להיות מה שהם"?!!!!!


בואו נדבר לרגע, על "להיות מי שאני".

אבל לפני זה – בואו דבר על טווח האחריות של קטין על מגדרו העתידי:
לפני כמה ימים הואשמו צמד כדורגלנים על שבילו עם שתי בנות 15, שטרחו לזייף את תעודת הזהות שלהן כדי להצליח לממש את הפנטזיה המינית שלהן ( וכל הכבוד להן על כך, בלי צחוק) בנימוק, שילדות בנות 15 לא אחראיות ובוגרות מספיק להחליט עם מי הן רוצות לשכב. אבל ילד בן 9 לעניות דעתם המופרעת ללא כל תקנה – כן יודע מה ה"אני האמיתי שלו"?! הוא כן יכול להכריע לערוך בעצמו טיפולים הורמונליים וכירורגיים – שיכריעו את עתידו , את סיכויי ההתרבות שלו, את חיי המין העתידיים שהוא, או היא, אפילו עוד לא מסוגלים לדמיין – גם לא במובן של סקס רגיל בתכלית?!!!


ואם ילדה היתה מחליטה בגיל 9, ש"האני האמיתי שלה" הוא מימוש פנטזיה לאורגיה בסגנון מאזו עם נבחרת כדורגל שלמה – מישהו מכם, מופרעים מסוכנים – היה חושב שזה "אמיץ" מצדה? שחובתה של החברה לאפשר לה ללכת עם המאווים שלה?!!!! ואם בגיל 9 היה מחליט ילד, שהאני האמיתי שלו הוא להיות הומופב מיזוגן גזען ובבון תומך ביבי – לא הייתם יוצאים מגדרכם לחנך אותו לחדול מהנטיה הטבעית שלו ולאמץ לעצמו אני קצת פחות טבעי?! חבורה של מטומטמים?!
יש מישהו שלא מבין – שאונס קבוצתי בילדות הוא טראומה שלא ניתן להתאושש ממנה – ושעדיין – ניתוחי אברי מין בלתי הפיכים – הן אונס מתמשך ותמידי ע"י רופאים וחוויה גרועה פי מיליארד – שממנה כבר אין שום סיכוי שיקומי??!!!!!!

ומה זה לעניות דעתכם, חבורת מטומטמים חסרי מוח מסוכנים לעצמכם ולילדי העולם נפגעי חוגי מיגדר – והכנועים להם מפחדנות עלובה וניקלה – "להיות אני עצמי"?!!!! מאיפה מגיע "העצמי" הזה?!


אם נניח את הנחה המטומטמת שלהם – כאילו אין קשר מהותי, טבעי, מחייב – בין מין למיגדר עדיין – איך? איך ? איך , למען השם הגעתם למסקנה האימבצלית – שכן יש קשר בין מין – למיגדר ההפוך?!!!

המוח המכווץ מפחד שלכם לא קולט – שכל האפוציות שקיימות על השולחן הן שאו שמיגדר נקבע מלידה, בהתאם למין – או שאין בכלל מיגדר!!!!!!!!!!!
ברור?!!!!!!!!!!!!!!!
אם מגדר אינו אלא הבניה חברתית – לא קיימת נראות מגדרית "ממשית". בן יכול להיות "בת" בלי שום שינוי נראה לעין! כי אין "בת". והוא – לא בן!

אלא שברור שכן יש קשר, מוחלט, בין מין למיגדר – מלידה, טבעי, מהותי.
וגם חברתי. אבל גם החלק של ה"הבניה החברתית" בעניין כל כך יסודי ואלמטרי, עתיק יומין, מתמיד ועובר מיליוני דורות של סלקציות אבולוציוניות – זה לא משהו שאפשר לשנות בהחלטה חברתית. כן, אפשר וקל מאד לאלף ילדים רכים גם לרצות להפוך פצצות אורגניות כי זה רצון אלוהים, השכנים שלנו מצליחים בכך הצלחה יתרה – אבל אין למען השם -מישהו חושב שלחסל בילדים את הרצון הטבעי לשרוד – או להתרבות – זה דבר טוב?!
זה פשע כנגד האנושות לעולל זאת לילדים!
אבל גם אם היה נכון – שמיגדר לא קשור למין הילוד- אזי האפשרות היחידה שעל השולחן היא – שאין בכלל דבר שכזה "מגדר"! ואין אפשרות שלישית!!!! גם אם נניח , הנחה שצריך להיות מפגר קליני להניח אותה – כאילו משחר הדורות האנושות טעתה כל הזמן – וחילקה את בני האדם חלוקה בינארית שרירותית – רק כי כל צד ממלא פונקציה לא חשובה שונה – במפעל ההתרבות האורגני ( והלוא איזו מין קטגוריה זו בכלל…?)- אם זו טעות קטגורית – אז הקטגוריות לא קיימות! וזהו, ביטלנו אותם. אין יותר "בנים/בנות" אז מה שנשאר זה רק "ילדים" ולא "ילדים הפוכים מגדרית". איך ייתכן "טרנס-ג'נדר" אם ל"ג'נדר" אין שום תיקוף? מיגדר הופך כך לסימולקרה ריקה, שאם אינה יכולה להצביע על מין ביולוגי – וודאי שאינה מצביעה על ההפך ממנו. מאיפה בכלל צץ הטמטום הזה?! מי הדביל המתודי שהגה אותו ?!

[במשך 2000 שנה, האמינו שאת היקום ממלא חומר תווך שנקרא "אתר". הפיסיקה המודרנית שללה את קיומו. המושג "אתר" לא מצביע יותר על "חומר שממלא את היקום" ולכן לא מצביע יותר על שום דבר. תארו לעצמכם שהפיסיקה היתה נחלקת לשתי אסכולות. האחת נטולת אתר במודלים שלה, והשניה, בעלת מודלים שבהם קיים אתר על תקן "אי קיומו". טרנסג'נדר זה מושג שלא יכול להיות קיים בתיאוריה השוללת את קיומו של מיגדר מוגדר ומאופיין! אם אין אתר, אין "אתר – במצבו כלא קיים או כחומר שאינו אתר, שאין לו גם איפיון אחר כלשהו. לרבות, "ההפך מאתר". אין אתר! נקודה! אין עוד אפשרות!
האפשרות השלישית היחידה היא רק התעללות מרושעת, נפשעת, חסרת אחריות בילדים קטנים!!!!!

——————————-

מיגדר הוא אכן גם הבנייה חברתית. תינוק נולד חסר העדפות מיגדריות והוא פאן אירוטי – לא אכפת לו מי עושה לו נעים ואיפה בגוף – בנים, בנות , חתול – כל עוד נעים לו – הכל הולך. תינוקות, אגב, לא נולדים גם עם העדפה תרבותית, העדפות אמנותיות. הם לא נולדים עם העדפה לבטהובן או לאום כולתום. או לשמלות, או לצבע ורוד, או לבעלות על זוג ביצים. בגיל ההתבגרות, ההורמונים מסלילים מתבגרים בדרך כלל : ראשית להתעניין במין (למעט בודדים שנותרים א-מיניים לחלוטין. לעירית לינור יש דמות כזו, ב"שתי שלגיות") , ולרוב, הם מתקבעים על המין, שמשלים להם את היכולת להתרבות. עד פה – טבע.
החברה, משחר האנושות, מסלילה את בניה ובנותיה לצמצם טווח אינסופי של פוטנציאל התנהלותי ובין היתר מעודדת לפתח "גבריות" או "נשיות" על פי המקובל והרצוי והנחוץ לאותה חברה נתונה. ישנן חברות בהן קיימות ציפיות נוקשות בהבחנות בין זכרים לנקבות ויש חברות שבהן יש חופש גדול יותר לבטא את האישיות הפרטית – על חשבון הציפיות המגדריות.
זה בסדר גמור בכל מקרה – ולרוב – זה משרת צורך חברתי עמוק מאד, או אקטואלי ( אגב, החברה הישראלית מגלה פתיחות גדולה מאד לגבי הגדרת "גבריות", למשל, למרות היותה חברה הנמצאת במלחמות תמידיות – הצורך היה לכוון בנים להיות תוקפנים, מיליטנטיים, בעלי יתרונות פיסיים של כושר וכוחניות. הפתיחות הליברלית הזו ראויה לציון. היא בכלל לא מובנת מאליה)

החברה בהחלט גם מסלילה, מחנכת ומבנה את צאצאיה לפתח נטיות מיניות שמאפשרות להם אחר כך ליצור ספונטנית בן אדם חדש – בלי טובות אימוץ מהמדינה. כי כאמור, המגוון האנושי הוא אינסופי. המושג "ציווליזציה" משמעותו הבסיסית ביותר היא בהגבלת כמעט כל הפוטנציאל האנושי – למגוון צר מאד של סוגי התנהגות מותרים – כי שרק הם יכולים להבטיח לה קיום (וברור, עם זאת, שמדי פעם יש לרענן את הקריטריונים – לבטל דכאנות-יתר, ולהתיר יותר חירות אישית כל עוד חברה יכולה לאפשר לעצמה את המגוון . מנגד, ישנן תקופות מצוקה – שהחירויות מצטמצמות כדי להבטיח קיום.) ולכל חברה רצוי – שהפרטים בה יצליחו לממש את עצמם על ידי העמדת צאצאים. לכן כל חברה מעודדת הטרוסקסואליות על פני התנהלויות מיניות "בזבזניות" מבחינת סיכויי התרבות. זה גם מצליח לה – עם רובם המוחלט של הפרטים. (בעבר, עידוד ההטרוסואליות בא לביטוי גם ברדיפת הומוסקסואלים. ארגוני זכויות אדם הכריתו את ההתנהלות הפסולה הזו, במערב, למצער, וטוב מאד שכך. אבל עכשיו הם עברו לעודד ולהבנות ילדים למיניות לא פורייה בגיל שטרם היה סיפק בידם לברר את זהותם והעדפתם המינית ! זה ההפך מזכויות אדם! זה פשע!
——————————

ארגוני הטרלול אוהבים להטיח האשמה ב"הומופביה". מאיפה, לדעתם מגיעה ה"תכונה" הזו?! מימינים לאומנים שונאי אדם שלא "מכילים את האחר"? ה"שונה מהם"?!!!
כמה טינופת מכניסים למוחות של קורבנות חוגי המיגדר!?
הומופביה היא תופעת לוואי לתופעת הומוסקסואליות שהיא תופעה טבעית, אוניברסלית, חובקת כל. כולנו נולדים פאן אירוטיים. אין איש או אישה – שאין לו נטיה הומוסקסואלית טבעית! אלא שחברות עבר, שלא אסרו על התענגות על מיניות עקרה – פשוט לא שרדו. מישהו שמע לאחרונה על צאצא ישיר של אתונאי? נמצא בן לשושלת לאריסטו? לאפלטון? כל בני האדם הם בני תמותה. סוקטרס אדם, לכן הוא בן תמותה. אבל מאחר שפדריסטים לא מתרבים , וסוקרטס פדריסט, לכן סוקרטס לא מתרבה. ואם כל בני האדם היו פדריסטים כמו סוקרטס – זה היה הדור האחרון של האנושות. (אני יודעת שהם החזיקו, בנוסף, את הקסנטיפות שלהם באורוות עם הצאן. זה לא היה מספיק לא להתנוון כחברה. ה"אתוניות" לא שרדה. היהדות, החשוכה (שאפלון כינה "עם של פילוסופים") על תרבות ערכי המשפחה שלה- משגשגת ומתרבה עד היום. (אם נשכיל להדביר את הטרלול הלטהבי)

הומוסקסואליות נאסרה כי היא טבעית ממש כמו איסור גילוי עריות. לא כי הוא סטייה לא טבעית. הוא קיים – כי אין טבעי יותר מאשר ליצור בעצמך את האובייקט לסיפוק המיני. הסטורית האיסור לא נבע כי חסו על נפשו הרכה של הילד ( אלוהים – חישבו רק כמה אנחנו חוזרים לאחור – לברבריות מוחלטת שבה לילדים אין שום זכויות למעט שהורים חסרי מוח ייבנו אותם חברתית "להיות הם עצמם" כדי לזכות בתהילה מצד ברברים נטולי בינה!) גילוי עריות הוא טאבו מוחלט במרבית החברות לאורך כל ההסטוריה האנושית כי חברות שבהן בוגרים מצאו סיפוק בבית, מצאצאיהם – הם לא התפתחו. כי המניע והמוטיבציה הגדולים ביותר עבור בני אנוש הוא סלקציית הברירה המינית. אם לא צריך להתאמץ להרשים בני זוג – אין התפתחות! קופי אדם מתרבים עם צאצאיהם. לכן הם נותרו בבונים.

האיסור החברתי, במרבית החברות – על הומוסקסואליות – הוא פרה-הסטורי. הוא קודם לכל דת. רק הרבה, הרבה יותר מאוחר – זה הפך להיות ציווי דתי – כשחברות היו מאורגנות סביב רעיונות אמוניים וגם – עסוקות בעיקר בהשרדות ובמלחמות קיום כך שאם השבט שלך נותר קטן בגלל שסקס מבוזבז על מטרות לא פוריות – השבט השכן – שבו זה אסור – השמיד אותך. כולנו צאצאים של "הומופבים" ושל אוסרי גילוי עריות. הצורך החיוני לשמר חברה -כבר השתרש בתוך תת-המודע של כל אחד מאיתנו. מרביתם המוחלט של ההומואים עצמם – גילו את הנטיה למורת רוחם. לא בגלל מבנה חברתית "לא מכיל" אלא כי כולנו תוצרי אבולוציה של חברות ששרדו את המירוץ, שבהכרח גם טבעו את האיסור בגנים שלנו. למרבה המזל, שעליו עלינו להיות אסירי תודה מאין כמונו ומוזר – שאנחנו לא – היום, בחברות שפע מודרניות יש לנו את הפריבילגיה להרשות לעצמנו גם התענגות על יחסי מין עקרים ולכם בזבזניים ולא לרדוף את אלו, שמסיבות כלשהן המשיכה לבני מינם גברה על הטאבו המולד – ולהניח להם לממש את הנטייה שלהם בשיוויון נפש. זה כבר לא מאיים על עצם קיומו של כל פרט בחברה. אבל בשם כל הקדושים, הקדושות, בשם השטן למה לעודד ילדים לפתח נטיות – שיקשו עליהם לנפק צאצא?!

השבוע גם נתבשרנו, שחסידי זכויות האדם מלאי החמלה והחופש "להיות מי שאתה באמת", בניגוד ל"דתיים חשוכים" – הוציאו את טיפולי ההמרה שנעשו בעקר להומוסקסואלים חרדים- מהחוק. כי, אתם מבינים, על פי ה"הגיון" הפרוגרסיבי – אם נולדת בן, ובגיל 12 אתה מרגיש עמוק בפנים שאתה בת – חובה לאפשר לך להיות "מי שאת". אבל אם נולדת הומו, ואתה מרגיש שאין לך עתיד בחברה חרדית שלכל כולה מרוכזת סביב משפחה, שקיבלת את הגילוי בהלם מוחלט, שמעולם עד ההתבגרות המינית לא דימיינת את עצמך אלא כמי שמקים משפחה בישראל – אם אתה מרגיש הכי עמוק בפנים שבעולם – שאתה בעצם סטרייט ומוכן לעבור טיפול פסיכולוגי ( כי זה כל מה שזה) ארוך וממושך להפוך לסטרייט – זה – לא! אם נולדת הומו, אתה חייב למות הומו. ומצידם – שיתאבד. וזו אכן האופציה היחידה שנותרה לו, אבל לפחות – מת כשהוא נאמן להומואיותו בלי לבגוד במהותו….

הנה כי כן – מיגדר אינו אלא הבנייה חברתית ואין קל מלשנות את הקיבעון , את ההכרח להיות "בן" או "בת" אבל כשמישהו, מובנה חברתית כ"בן", מוצא עצמו בניגוד לרצונו נמשך למישהו אחר שמובנה חברתית כ"בן" – זה – חייב להיות מקובע לנצח. מבחינתם, התאמה בין מין למיגדר היא שרירותית וניתנת לשינוי. אבל אי התאמה בין מין להעדפה – כלומר – במעלה השניה לקיבוע המגדר – זה נקבע והתקבע מלידה על ידי הטבע עצמו, ואין מפה שום דרך חזרה . ומי שמעז לטעון, שזכותם של הומואים לשנות מאיפיינים אישיותיים שאינם רצויים להם – כמו שעושה כל מי שהולך לטיפול לפסיכולוגי , שגם להומואים מגיעה זכות הבחירה להיות "מה שהם באמת" – ייחשב הומופוב דתי נחשל –ונאסר על פי חוק – בישראל!


אם הייתי אדם קצת פחות חם מזג ממה שאני – הייתי יכולה לגלות סלחנות לגבי כל תופעה מטורללת של חוגי המיגדר – למרות שטמטום מוחלט ורשעות מוחלטת שנואים עלי באופן מוחלט ואני לא אדם סלחן.

אבל לא לי ולא לאף בוגר בעולם – אין הזכות לגלות סלחנות כלפי התעללות פיסית ונפשית חמורה כל כך – בילדים רכים. כל מבוגר בעולם, מבחינתי, אחראי על כל הילדים בעולם. ואני לא טועה פה, כשאני אומרת שזו התעללות צרופה – זו לא דעה פרטית או "היגיון שלי" למול דעות אחרות – פשוט משום לא יכול להיות שום מצב עניינים בעולם – שאם מיגדר אינו נקבע מלידה כזהות מהותית, איממנטית, וקשור ישירות למין – אז גם לא יכולים להיות ילדים – שיש להם היקבעות אחרת – אימננטית מהותית ומלידה.
אם מיגדר תואם-מין הוא הבניה חברתית – למרות שהוא היה כך לאורך כל הדורות ויש בו תועלת שאין להתווכח עמה – היכולת להתרבות – אזי קל וחומר – שהקבעות על מיגדר הפוך למין זו הבנייה חברתית גרידה. ואם החברה שלנו היא חברה שמבנה ילדים למיגדר מהסוד שאין להם איפיוניים פיסיולוגיים שלו – כך שעליהם לעבור חיים שלמים של סיוט הורמונלי וכירורגי – אזי זו חברה נפשעת, מרושעת, ברברית, פרימטיבית, מטומטמת, פגומה מוסרית באופן חסר כל תקנה!

אני קוראת לכל מבוגר/ת אחראי/ת, לכל שר/ה, לכל ח"כ/ית, לכל מחנך/ת, לכל אחד ואחת מכם: אם אתם בוגרים מספיק לדעת לקרוא – חובתכם האישית, האימננטית, הטבעית, המוסרית, החברתית , המצפונית – למגר את מגיפת הטרוף הטרוריסטית של ארגוני הלהט"ב. להעיף אותם מכל שיח, לסלק מבתי הספר והגנים, לשרוף את מערכי השיעור של האג'נדה הרצחנית שמשרד חינוך נפשע שבראשו פחדן "מתנחמד", להתחיל להעמיד לדין את האחראים הראשיים לג'נוסייד הילדים. ואז – ולחזור ללמד את ילדינו – שבנים ובנות אינם אויבים, שהם לא יכולים להיות מה שהם אינם, מתוקף הטבע, ההגדרה ומתוקף טובתם האישית תחת זאת לחנך ולכוון אותם לרעיון – שחלק מחובתם בבגרותם זה למצוא בני זוג ולהקים משפחה שמנפקת צאצא באופן ספונטני , וגם – בנוסף – להיות סובלניים כלפי סוגים אחרים שקיימים במגוון ההתנהלות האנושית הססגונית – מבלי שמשמעות הדבר תהיה – לעודד אותם להיות יותר מגוונים ממה שבאופן טבעי וחברתי- מיטבי עבורם!

 

<span dir=rtl>9תגובות ל‘אומץ, זה אכן מה שנדרש עכשיו, ומיד!’</span>

Add yours

  1. אצלנו זה לא כל-כך מעמיק/מתוחכם כפי שכתבת.

    אצלנו זה פשוט משרת את האג'נדה של השמאל הרדיקאלי, בתמיכת הקרן החדשה לישראל וחברותיה, לחסל את מדינת ישראל מבפנים.

    והשמאלנים שלנו לא כל-כך מעמיקי-חשוב, אצלם זה פשוט "תמות נפשי עם פלשתים אם לא יתנו לי את השלטון".

    אהבתי

  2. גלי היקרה, אני מצדיעה לך
    על המאמץ הגדול שאת משקיעה
    לעצור את הצונאמי המטורלל
    הזה.
    ה"מטוטלת" החברתית, נעה
    מהר מדי, בין רדיפת הומואים
    כמו שהיה בבריטניה עד לפני
    ששים שנה —
    לבין חדשות להט"ב יום יומיות
    כדבר שיגרתי ואפילו רצוי.

    אני לא בעד רדיפת הומואים.
    אבל זהו. לא בעד רדיפה.
    גם לא בעד חגיגה.
    מה שנעשה במערכת החינוך
    עם הכתות הנמוכות, מה שקורה
    הרצליה למשל, כשמגיל הגן
    "מחנכים" שוטפים את מוח
    הילדים,. שיש "אבא ואמא של שבת",
    ו"אמא ואמא של שבת".
    מסכנים.

    אהבתי

  3. שאפו . . אבל להערכתי יש לך טעות קטנה ,ציטוט- "היום, בחברות שפע מודרניות יש לנו את הפריבילגיה להרשות לעצמנו גם התענגות על יחסי מין עקרים ולכם בזבזניים " אין פרוילגיה כזאת , עם/לאום/חברה שבחר באופציה של הטירלול( ולא משנה אם זה להטביות,פמינאציות ,חיבוק ערבים או שאר ירקות ) בחר בהכחדה , למזלנו (השמרנים השפויים) זה תהליך מהיר , לארופה זה לקח כעשור אצלנו זה יקח הרבה פחות .

    אהבתי

  4. עוד הערה. ציטוט "( אגב, החברה הישראלית מגלה פתיחות גדולה מאד לגבי הגדרת "גבריות", למשל, למרות היותה חברה הנמצאת במלחמות תמידיות – הצורך היה לכוון בנים להיות תוקפנים, מיליטנטיים, בעלי יתרונות פיסיים של כושר וכוחניות. הפתיחות הליברלית הזו ראויה לציון. היא בכלל לא מובנת מאליה)"
    זה אכן לא מובן מאליו וראויה לציון שלילי ביותר , מבלי להכנס יתר על המידה לנפתולי האגנדות והמאבקים בין האג'נדות :ההומואית מול הלסבית מול הטרנסית מול הפמינאצית מול קבלת האחר , השורה התחתונה היום בחברה הישראלית (אגב גם בכל החברה המערבית ,אבל זה פחות מעניין) שהחשיבה באופן כללי היא – נשית .החשיבה של הגברים היא מהוססת ונסוגה והחשיבה של הנשים היא תוקפנית ורעילה ,הכל כמובן בהכללה רבה
    . התוצאה היא שהגברים אינם יכולים/רוצים למלא את תפקידם הקלאסי שהוא להגן ולפרנס את הנשים והתוצאה הבלתי נמנעת תהיה חורבן החברה .
    שוב ע"ע ארופה

    אהבתי

    1. כל הכבוד על הפתיחות האומץ והכתיבה המעמיקה. גם אני טוענת שיש ממש טרור להט"בי, מוגזם ומוקצן , ממש כפיה חילונית/ חברתית לא משנה איך תקראו לזה. נכון שיש תופעה כזו בכל חברה. וזה אכן קורה ? וצריך ללמוד ולדעת איך לנהוג בעניין. (בתורת ישראל יש התייחסות לנושא? ומי שברא את העולם יודע טוב יותר מאיתנו מה נכון…), אך מכאן ועד לטרור להטבי ושטיפת מוח בלתי פוסקת , בסרטים, בפרסומות , ועכשיו גם במערכת החינוך, יש מרחק. הדור הבא של הילדים שלהם יבואו איתם חשבון, איך הם סיפקו את היצר הטבעי שלהם להקים משפחה על חשבון דור שלם של ילדים שגדלו בדרך לא טבעית.

      אהבתי

  5. אם היה כדור שמעלים את הנטיה הזו ללא תופעות לוואי כלשהי וגם מהר -האם הומואים היו לוקחים אותו?

    אהבתי

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑