הקרנות הפרזיטיות להתאבדות ישראל

הקרן הפרזיטית להתאבדות ישראל

האם נאצים מחנכים את הילדים שלנו להיות "לא נאצים"?

תהיתם מה השתבש בסגן רמטכ"ל עד כדי לשדר לכל העולם בטכס הסמלי והקדוש ביותר – יום השואה בצה"ל-  שישראל היא חברה "נאצית"?  (מי שינסה באווילתו לטעון שלא לזה התכוון – יסמן עצמו  מיד כתוצר מטומטם של ה"חינוך". כל האנטישמים בעולם הבינו אותו בדיוק כמו שהוא התכוון שיבינו).
או, איך קרה שרמטכ"ל שולח את הבנים שלנו למותם – כדי לחוס על חיי אזרחי אויב בשעה שהאויב מפגיז את אזרחנו? או, איך קרה לנו, שהצבא נשלח לבצע טרנספר באזרחי ישראל ב"רגישות ונחישות" תחת המילה המכובסת "התנתקות", במדינה שלא מסוגלת להעלות על דל שפתיה את המונח "טרנספר"– כלפי אוכלוסיית אויב טרוריסטית?

בטבע קיימים טפילים, שמשתלטים על אורגניזם מתוכו – ומנווטים אותו כל הדרך להתאבדותו. זוכרים את נאום "קורי העכביש" של נאסראללה, שטען שבקרוב החברה הישראלית תתפורר מבפנים?  זו לא היתה נבואה או משאלת לב אלא  נאמר מתוך הכרת המנגנונים שמופעלים עלינו, בין היתר משום שאיראן היא חלק מהם. צפו:

חינוך הוא הליך חברתי של  הטמעת ערכי החברה בילדיה וצעיריה – כך שהם יתאימו עצמם לחברה, יותאמו לה  וישרתו את  מטרותיה. בישראל, אני רואים כמובן מאליו את הערכים הללו כאהבת מולדת, ציונות, צדקת הדרך, ערכי משפחה ברוח היהדות החילונית והדתית.

מאחר שכולנו, עד לא מזמן חונכנו ברוח זו, אלו הם ערכי מדינת ישראל , החוזה החברתי שלה, וכל "חינוך" אחר הוא חינוך מחדש – קרי – אינדוקטרינציה.

אף חברה אינה "משקרת" מרצונה בחינוך שלה, קרי, מחנכת לערכים שאינם שלה ואינם רצויים לה משום שחינוך מעצב את הפרט לשרת מטרות  זרות לאלו שרצויות לחברה.  חינוך במסגרת "חוק חינוך חובה" מעצב את הערכים של הפרט הצעיר,  כך שהם רואים בו את הערכים הנכונים. אבל כשחברה מעניקה לאויב שלה את האפשרות לחנך את צעיריה – היא מכניסה פרזיטים אובדניים לתוכה, שמתרבים מעצמם עד שהם טוענים להיותם הגוף עצמו – ושהחברה היא הטפיל.

בעשורים האחרונים, עם כניסת ה"קרן לישראל חדשה" מייסודה של קרן פורד –פורד, שהיה הנאצי היחיד שאינו גרמני  שהצטיין כ"כ בהפצת אנטישמיות עד שזה לאות כבוד מגבלס – הסתננה לתוך מוסדות החינוך שלנו  מהגן עד הכשרת מפקדים בצבא – והיתה לטפיל שמוביל מבפנים את האורגניזם להתאבדותו הקולקטיבית.

ומאחר שהיא עוסקת ב"חינוך" – היא הקנתה לצעירים שלנו את הערכים שהם מאמינים שהם הערכים הנכונים וכך שכבר כמעט בלתי אפשרי להסביר – שערכים לא יכולים להיות נכונים אם משמעותם התאבדות. אבל כן ניתן לחשוף את דרכי הפעולה ולהראות – שהערכים האלו הם ערכים מדומים, ש"מחנכים" עצמם אינם דוגלים בהם כלפי, למשל, עצמם או אויבים אחרים.

מודל השתלטות הטפיל

בטבע, חיפושית אוכלת לתומה גללים שבהם נמצאים ביצים של הטפיל, הטפיל מתפתח בגופה, ושולח אותה לטפס על ענפים גבוהים כך שציפורי הטרף שזרעו את הטפיל יטרפו אותה.

במדינת ישראל הטפילות נעשית בשלבים, על פי דוקטרינות  שפיתח המרקסיזם המהפכני, שהושאל מברית המועצות גם לאיראן ואפשר כך את המהפכה האיסלמיסטית.  כך חברו כל הכוחות האנטי מערביים – החל מנאצים של הקרן להנצחת הנאציזם של פורד ועד למהפכנות איסלמיסטית וקומוניסטית.

שלבי ההשתלטות נעשים בשיטה שבה לכל "חיפושית" מוחדר טפיל אובדני במקצת, שנטרף ע"י טפיל יותר אובדני, בשרשרת מזון שלמה שבסופה הטפיל טוען שהחיפושית היא הטפיל. כך הגענו מנטייה שמאלנית קלה ולגיטימית של ערך ההומניזם על פיו "גם האויב הוא בן אדם" – כל הדרך ל"רק האויב הוא בן אדם" לכך שסגן רמטכ"ל בצבא שנועד להבטיח ש"לעולם לא עוד" – מכנה את הציונות – נאציזם ומזהה עצמו עם מי שאמור להיאבק – בצבא אותו הוא משרת ולהגן על העולם מפני ישראל..! זה התחיל עם חיילים בעלי מצפון שראו את תפקידם כשומר המוסר של חבריהם במחסומים – טפיל מוחש וסביר – שעבר מוטציות ע"י התרבות והפך לטפיל שהושתל במוחות של קציני צבא – שגורם להם להאמין שצהל והחברה שהוא מגן עליה – היא אויב האנושות שכנגדה הוא נדרש להילחם!

לא רק בישראל, גם בכל המערב, ובכל מדינה דמוקרטית, הטפיל השתלט על הגוף בשיטה זהה:  לוקחים מותג קיים, משתלטים עליו מבפנים, משנים את כל ערכיו וכל מטרותיו כך שהרוב ממשיך לתמוך בו מתוך אמונה בערכי המותג, בלי להבין שהוא למעשה פועל למען הטפיל שהשתלט עליו. כך השתלט השמאל הרדיקלי על המותג "ליבלרליזם" והביא לכך שליברלים אמיתיים תומכים בלא דעת בסטאלינזם עולמי. "ארגוני שלום" שמלבים מלחמה אינסופית ותומכים בטרוריסטים משכו אליהם את שוחרי השלום האמתיים . דמוקרטים תומכים היום בגופים שמצהירים על עצמם כמגיני הדמוקרטיה – מפני העם. שונאי שחיתות תומכים בגופים מושחתים שהשתלטו על מערכות האכיפה והפרקליטות, פמיניסטיות המאמינות בשיווין תומכות בארגונים לחיסול מעמד האשה. אין כמעט מותג שלא השתלטו עליו טפילים מבפנים והם מנווטים את ערכיו להתאבדות .

הדוגמה המוחשית ביותר היא המזימה שנחשפה בזכות עופר בינשטוק – של ה"ליכוניקים" החדשים – ש"גילו" שאם יביאו 30 אלף שמאלנים קיצוניים אנטי דמוקרטיים להתפקד למפלגות שהציבור בוחר בהם – יוכלו להכתיר ראש ממשלה שמאלני קיצוני – ע"י הצבעה של הרוב הימני קיצוני.

אבל מה יצר את תופעת הליכודניקים החדשים?  כיצד הצמיחה מדינת ישראל צעירים ששירתו בצבא והפכו פשיסטים אנטי ציוניים ואנטי דמוקרטים מבלי להבין זאת, שנראה להם הגיוני ואני מצטטת :ש"עדיף לחסל את הדמוקרטיה למען הדמוקרטיה, מאשר לשמור עליה"….? איך קרה שהם גם באמת מאמינים שהם פועלים למען המדינה ובשירות הדמוקרטיה בשעה שהם מודעים לכך שהם עושים את ההפך המוחלט? ממש כמו החיפושית שמנווטת ע"י טפיל להאמין שהיא באמת רוצה לטפס על העץ הכי גבוה…. ואיך מבחינים עתה בין ערכי הגוף, לבין "ערכי" הטפיל?

ההבחנה כמעט בלתי אפשרי בשל החינוך שעברנו פה כולנו; בגרמניה הנאצית הציבור חונך לאנטישמיות רצחנית  ועם כל הגועל בכך, אלו היו ערכים ממשיים של גרמניה דאז (ומי שחושב שמשהו שהשתנה שם, נזכיר לו את המנטרה "אי אפשר להרוג רעיון") . למעשה, במשפטי נירנברג המציאו את המושג "ערכים אנושיים אוניברסליים"  רק כדי להצליח להעמיד "שומרי חוק" לדין . כי הנאצים אכן צייתו לחוקים נאצים והאמינו ב"ערכיהם". אלא, שאם הנאצים היו מאמינים בד בבד שהם הומניסטים – אז היה ברור שאלו ערכים טפיליים מדומים. למרבה הצער, הם חשבו שהם מתגברים על ההומניזם ה"יודו נוצרי" ולכן הערכים שלהם היו הערכים האמיתיים שלהם. הם לא הוחדרו כדי להרוס את גרמניה מבפנים למרות שתודה לאל – זה מה שהם עשו. אלא שלא זו היתה מטרתם.

זאת לעומת מי שממשיך לחשוב שדמוקרטיה, כדוגמה אחת, היא ערך חשוב, ופועל כנגדה במתכוון, תוך שהוא תופס עצמו כדמוקרט דגול  –  הוא יישות אורגנית שעברה אינדוקטרינציה, ששיבשה כל המנגנונים שלו.

עוד דוגמאות שבהם הטפיל השלים השתלטות הטפיל על כל הגוף:

ארגונים "פמיניסטיים" חוסים תחת המטרה "שיויון בין המינים" שכולנו חונכנו לראות בו ערך חשוב ולכן אנחנו תומכים בארגונים האלו ומדינת ישראל משקיעה מיליארדים רבים במימון שלהם – זאת למרות –  שאנחנו רואים בבירור שמה שהארגונים עושים בפועל הוא קידום מלחמת מינים, חיסול מעמד האשה, החלשתה והפיכת לנירוטית מפוחדת וקורבן תמידי. ההפך המוחלט ממה שעשו בזמנו ארגונים פמיניסטים. היום אפשר או להיות פמיניסטית –  או-  לתמוך ב"פמיניזם".  אין – גם-וגם.

ה"פמיניזם" השתלט גם על ארגוני הלהט"בים" ומנצל הומואים למטרת שנאת הגברים של ה"פמיניסטיות" . הלוא האם מישהו באמת מאמין – שכשמסיתים הומואים – שמאבקם המוצדק לשוויון זכויות סוף סוף צלח –  למופעי פריצות מהפכי בטן במיוחד, בשילוב קטינים "טרנסג'נדרים" על סף פדופיליה –משרת את מטרתם של הומואים להתקבל בחברה בכבוד?  ארגוני הלה"טב נשלטים ע"י ארגונים "פמנייסטיים" ששונאים הומואים יותר משהם שונאים גברים סטריטים ויותר ממה שלא אכפת להם מנשים.

אבל גם אבל "פמיניזם" אינו  טפיל האלפא. המרקסיזם המהפכני הוא הטפיל שהחדיר לפמיניזם את הרעיון שהביא להתאבדות תנועות הנשים , הביא אותן להרוס את כל הישגי הפמיניזם  – שעל המוניטין של העבר שלהן – הן עדיין מצליחות לסמא את עיני הציבור. חוגי מגדר אינם פמיניזם, הם הכלי המרקסיסטי להרס החברה – ע"י הפיכת "אישה" למעמד במובן המרקסיסטי, שנשלח להלחם במעמד ה"מדכא" תוך חיסול תדמית האישה, חיסול עצמאותה והפיכתה למטורפת טורפת גברים ככלי בידי המהפכה

 כל ארגון הוא טפילי אם הוא בבירור מביס את מטרתו המוצהרת. ארגונים להטבים אינם מייצגים הומואים –הם פועלים בבירינות על מנת לשמר את תחושת הנרדפות שלהם. הארגונים האלו שפועלים תחת הנחה שמגדר והעדפה מינית אינם אלא "הבניה חברתית"  חודרים עכשיו לבתי ספר דרך ארגונים כמו "חושן" "פסיפס" ו"איגי"  ומבנים חברתית מחדש את הילדים שלנו לבחור "בעצמם" מגדר ונטיה מינית!  מה הקשר בין האינדוקטריציה להפיכת הילדים שלנו להומואים ולטרנס – לבין זכויות לגיטימיות להומואים להקים משפחה? 

אבל מאיפה נולדו הארגונים האלו? אני מאמינה שרגע ההולדת שלהם היה לגיטימי מאין כמוהו. מועדונים למפגשי נוער להטבי – נשמע ראוי. עד השתלטו עליו פרזיטים מרקסיסטים להפעיל אותו כנגד החברה בכללותה, וזרעו בהם תסכול וזעם.

שמרנים טוענים, שהארגונים האלו מכוונים להרס המשפחה – שזה שלב הכרחי במהפכה קומוניסטית ובחיסול מדינת ישראל. כל זה טריוויאלי למי שמכיר את הדוקטרינות מבריה"מ.  אבל זה יותר מפלצתי מזה:

נזכיר, שחינוך נועד להתאים את הפרט לחברה, על פי ערכיה כדי להפוך אותו לאזרח מועיל לעצמו ולחברה.  ה"חינוך" שהשתלט היום  אלא שמשרד החינוך, בשם "פתיחות  לשיויון"  הכניס טפיל שמחנך את כל הילדים שלנו ל ח ו ס ר  התאמה לחברה –  כך שהחניך לא ימצא את מקומו בחברה, יסבול מכך כל חייו מספיק כדי להיות חייל אומלל שיתאבד למען מהפכה שלא בחר בה!

בשנות השישים קרא מרקוזה – שאת תורתו חיים עתה בכל העולם –  לשלוח את השחורים המנודים המודרים ואלו שלא מצליחים להשתלב בחברה – להתעמת עם המשטר ולמות למען מהפכה שלא שמעו עליה ולא הבינו אותה ולא רצו בה.  

השלב הבא הטבעי ביותר היה ליצור מנודים מודרים שלא מסוגלים להשתלב בחברה!  חישבו על כמות ה"טרנס" שפתאום "מתגלים".  הרעיון הוא שנטייה מינית ומגדר הם הבניה חברתית גרידה כפי שהם טוענים, ועתה הם משחררים את כל מילוני ה"מובנים חברתית" לחופשי. ועתה נשאל – לשם מה לנו להעדיף להבנות חברתית את בנינו ובנותינו –  לנטייה ולמגדר שלא יתאימו להקמת משפחה והפקת ילדים בעצמם – ובוגרים שכל חייהם יתמודדו עם ניתוחים מורכבים בלתי הפיכים ויהיו תלויים ב"חברה" שלעולם לא תצליח לספק להם מספיק תינוקות לאימוץ ולהבטיח שלא יהיה אף אחד שיביט בהם בסקרנות "טרנסופובית"?  הכוונה האמיתית של ה"חינוך" הזה  היא ליצר אומללות –  פס יצור של יצורים אומללים ש"לא יהיה להם מה לאבד, למעט את כבליהם". אין שם שמץ מהערכי הסובלנות בשמם הטפיל משחק במוח של החיפושית

ואיך הארגונים הללו מתמודדים עם הטענות האלו?  איך הם עונים לשאלה –למשל – מאיפה נולד אצל טרנס "אני" כ"כ מהותי, כשאפילו "אני" מותאם מגדרית אינו אלא הבניה חברתית? או –  איך הם מסבירים לגבר שחתך מעצמו אברים חיוניים כי הוא עד כדי משוכנע שהוא חייב להיות אישה, ש"מיגדר לא קיים  הוא רק הבנייה חברית"?  או,  אם אין דבר כזה "גבר ואישה". מה הוא אמור להרגיש עכשיו אחרי כל ההקרבה שלו – שהוא אמנם לא יהיה אישה, כי אין "אישה" תמורת ההבטחה של ארגוני ה"סובלנות" לכפות על כל אדם בעולם לכנות אותו "את" או לשלם במאסר? כך באמת אמורה להישמע תנועת "שחרור"?!

איך מגדריסטיות מיישבות את הרעיון שאין דבר כזה "גבר ואשה"?  מי היו הלא-גברים שדיכאו לא-נשים לאורך כל ההסטוריה האנושית – כדברי הימים של המיגדריזם?  ואם ניתן לבחור מגדר מדוע "נשים" בחרו במגדר המודכא עד עפר, מאז ומתמיד?

ההתמודדות של הטפילים חסידי "חופש הביטוי" עם ביקורת לוגית היא פשוטה – על ידי הלשנה למוסדות האינדוקטרינציה של פייסבוק ומביאים למחיקת הפוסט והרחקת הדובר, בשל "שיח שנאה". 

שיח "שנאה" שמנסה לטעון – שהורים שמבנים חברתית את ילדיהם למגדר אחר – ודנים אותם לניתוחים קשים  ולסירוס עוד לפני שאפילו גילו את חדוות הסקס, או את הרצון להתרבות בעצמם – הם הפושעים.

איך עולה על דעתו של מישהו – שיש ערך חיובי בהתעסקות חודרנית לתוך מיניות של ילדים משרתת "סובלנות" כלפי "מודרים"? 
איך עולה על דעת מישהו –  שפשע השנאה הזה שמדיר וגוזל את זהותם של "אמא" ו"אבא" להיות מה שהם ולא "הורה 1-2" (שלמרבה הגיחוך זה גם בלשון זכר וגם מייצר היררכיות בין הורה ראשון להורה אחרון)  מועיל משהו למישהו.
להפך – זה רק מראה עד כמה שארגוני "זכויות אדם"  (שהשתלטו עליהם טפילים שונאי אדם) פועלים ללא הרף לייצר עוד ועוד ועוד בעיות – שמאלצות את החברה להפעיל יותר ויותר דכאנות על כלל האוכלוסיה על מנת לפתור אותן –  שהרי, מה יותר מעליב ילדים ממשפחות לא רגילות, מאשר ההבנה שהם אמורים להיפגע מקיומם של אבות ואימהות?   מי בכלל מעלה על דעתו שהורים יוותרו על ההגדרה העצמית שלהם?! בשעה שאותם טפילים מכריחים את כולם להיכנע להגדרה עצמית שרירותית של גבר הטוען שהוא אשה – שוללים בו זמנית את זכותה של אם, להיקרא "אמא"?! ואני מציעה לכם לא לזלזל במופרעות הזו כי בקרוב יחשב פשע שנאה לומר את המילה "אמא" או "אבא".

קשה להאמין שהאנשים האלו כל כך טיפשים, כמו שקשה להאמין שהחיפושית "רוצה" לטפס על העץ ולהאכל ע"י ציפור. הם פשוט מוכי רעיונות טפילייים. כל רעיון שיש בו התאבדות – יידבר בשם "פתיחות",  "מוסר"  "נאורות" –  אבל אם הוא אובדני ובמיוחד אם הוא סותר את עצמו – הוא טפיל, טפיל שממשיך להתרבות על חשבון האורגניזם – מעצמו.

צהל בטפשות פתח פתח לארגונים מיסודו של קרן פורד הנאצית- לחנך את הקצינים והחיילים שלנו לערכים טפיליים-אובדניים.  האינדוקטרינציה שמופעלת עליהם מלמדת אותם שלנצח אויב – (מטרתו האחת והיחידה של צבא) אינה מוסרית.  הקצינים עוברים אינדוקטרינציה ומנחילים אותה לפקודיהם. הפקודים האלו משתחררים לחברה הישראלית ולפעמים הופכים ל"ליכודניקים חדשים"  שחושבים שלרמות את כל הציבור הישראלי ע"י ניצול הדמוקרטיה – זו דמוקרטיה . השיח הטפילי חודר לכל מוסדות החברה  ואז רואים תופעה של אלפי אנרכיסטים שמתפרעים בניסיון להביא להפיכה שתשלול את בחירת הרוב – למען הדמוקרטיה תוך אמונה מופרעת שהם נלחמים ב"נאצים", שהם ה"גרמני שלא שתק" בלי לשים לב שהגרמני שלא שתק שילם מחיר אישי  – לרבות השמדתו והשמדת משפחתו ואילו בישראל ה"נאצית" מפחיד הרבה יותר לתמוך ב"היטלר" שהביא שלום עולמי לישראל והציל אותה מקרונה ושכל מי שמשתלח בו וקורא לרצוח אותו (בין היתר בשל היותו "מסית לרצח רבין"…) מחובק בכל אמצעי התקשורת. זאת לעומת פעילה אחת שעונה להם  – ונגררת למרתפי השטאזי. הטפיל חדר לכל מוסדות החברה!

הבעיה עם חינוך היא  שאנשים תופסים אותו כערכי אמת.  הבעיה עם אינדוקרינציה  – שהיא גם עובדת על הרגש כך שאנשים , דווקא אלו שרוצים להחשיב עצמם כבעלי מצפון ומוסר  – דווקא את המצפן שלהם  – קל לשבש.

בשיח שמעורבים בו גם ערכים וגם אנטי ערכים,  בשיח שבו הטפיל טוען שהוא הגוף, ושהגוף הוא הטפיל –והמטרות הן הפוכות – חיים או התאבדות קולקטיבית –  אין יותר מקום לשיח ערכים ואין דרך להסביר שהמותג הוא אנטי מותג –  שפמיניזם הוא תנועה שהפכה אנטי פמינסטית, שארגוני להט"ב אינם משרתים את הלהט"בים אלא משתמשים בהם שימוש ציני ומנצחים במתכוון את מצוקותיהם  ( רובם המוחלט – מבלי דעת , הם חונכו כבר ע"י טפילים)  – לכן המוצא היחיד הוא ההיגיון:  יש לבחון בקפידה את המטרות והנחות היסוד של כל ערך – ולבודד ממנו את הטפיל  – הטפיל הוא כל רעיון שאו יסתור את עצמו או יחשוף את מטרתו ההרסנית במתכוון.

"מכון לדמוקרטיה" שבכיריו הם תומכי טפילי הליכדניקים החדשים – הוא טפיל שטוען שהוא הגוף. מערכת משפט ששומרת על הדמוקרטיה מפני העם  היא טפיל שיוצא כנגד הגוף . ציונים שמתנגדים לחוק הלאום הם טפיל. (ערבים אינם כאלו, הם מתנגדים בצדק, כי הם ציפור הטרף). "מפקדים לביטחון ישראל" שטוענים ש"אין פתרון צבאי" הם טפיל שמדבר בשם הגוף שכל מטרתו הוא פתרונות צבאיים. ארגונים למען שיויון בין המינים שמחסלים את מעמד האשה ורצחניים כלפי גברים הם טפיל שהשתלט על גוף. ארגונים מען "צדק לפלסטין" שמאמינים שלערבים מגיעה עוד מדינת לאום וליהודים לא – הם טפיל נאצי ממש.  וכולם מדברים בשם "ערכים" – שסותרים את עצמם ומביסים את מטרתם המוצהרת כי יש להם מטרה סמויה.

ועתה עולה על דעתי, שמאחר שהשתמשתי במילה "טפיל"  –  יהיו מי שזה יעורר בהם אסוציאציה למשטרים נאצים ולמונח "פרזיט" הבולשביקי.  וזו תהיה דוגמת מופת לאופן שבו מאחר שנאצים ובולשביקים מחנכים אותם – הם יזהו את הנאציזם והבולשביזם במי שמייצג את הגוף שנאבק בהם. ה"כמו" סימטריה – מבלבלת רבים וטובים.

היום יותר מתמיד צריך אדם , שיושמץ כ"מקארתי" שינכש באומץ את כל הטפילים מהצבא, יעמיד לדין את מי שפתח להם את הדלת – בעוון בגידה, שתישלל ממנו הפנסיה התקציבית ושירקב בכלא כיאה לבוגד. בד בבד לטהר את הצבא מארגונים פרזיטיים להשמדת ישראל – ולו בשל הכלל הפשוט ביותר : חובתה של כל חברה לחנך בעצמה את אזרחיה ולא לבצע מיקור חוץ לארגונים שלא חיים פה את תוצאות החינוך. ובמיוחד לא להעניק לאויב לחנך את החיילים של הצבא שנלחם בו.

אל תהיו סובלניים לארגוני "סובלנות" – הם מנצלים ניצול ציני את המודרים שהם מדברים בשמם – להגברת האומללות שלהם כדי להרוס את החברה ויותר מכך- את ההגינות האנושית שבנו. הילחמו באינדוקטרינציה שעוברים הילדים שלכם בבית הספר.

נכון, זה קשה ולא יהפוך אתכם לפופולריים במיוחד אבל הבינו דבר אחד: כל המטרה היא להפיל את מדינה ישראל -להפוך אותה ל"מדינת כל אזרחיה" שזה שם מכובס לעוד מדינה מוסלמית לצד מדינת פלסטין הנקיה מיהודים ומי שחושב, כמו שאמרה יו"ר הקרן הפרזיטית לישראל "שלא נורא שמדינת ישראל תחדל להיות מדינה יהודית – היא תהיה כך יותר דמוקרטית" שכישראל תיפול לידי משמרות המהפכה של איראן ושלוחותיה יהיו בה יותר זכויות נשים, יותר זכויות להומואים ושיהודים יורשו לחיות – יש לו פרזיטים במוח .


שלוש שנים לאחר שכל זה נכתב, מסתבר שקלעתי לדעת חכמים. הנה תוספת מספט 2023:

היהודי הקנדי ד"ר גד סעד – העלה בדיוק את אותם טעיונים בספרו "המוח הפרזיטי"

<span dir=rtl>7תגובות ל‘הקרנות הפרזיטיות להתאבדות ישראל’</span>

Add yours

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑