מכתב אישי לחברי פורום קפה שפירא ולכל בני החורין

חברי פורום קפה שפירא יקרים, כאן גב"ח הגולה, החסומה והמושתקת בפייסבוק על ידי פרוגרסיבי בן עוולה שההלשנות לרשויות מיניסטריון האמת היא דתם ואמונתם.
אני מניחה שלאור ההתרחשות בארה"ב, רבים מכם חשים תסכול, ייאוש ואולי אפילו פחד. הסיבה שאני מניחה זאת היא משום שאני חשה כך. התרחישים שאותם אני רואה ואני מקווה שאני טועה, גרועים במובן הלאומי אבל גם במובן האישי – דומה, שבבת אחת העולם צנח בכמה רמות בכמות הביטחון שבו, בכוחו של אמת לנצח את הכוח שכבש אותה כמונופול שלו – ולמטרות הגרועות ביותר. מהיום, עוד יותר מסוכן, אישית, לומר את מה שאתם מאמינים בו אם אינו מיושר בקו אחד עם ההגמוניה הנכפתי באלימות של ה"מפלגה" הכלל עולמית.

אבל – יחד עם כל זה – זו ההזדמנות של כל אחד מאתנו להתבלט על פני ההמון שטוף המוח מטעם תקשורת מגוייסת. זה הרגע שהפורום הזה הכין אתכם אליו, ואימן אתכם להיות חוד החנית במלחמה על חזרתו של העולם לשפיות ליברלית, דמוקרטית, עולם שבו לאמת ולערך יש משמעות – ושעליהם אנחנו אמורים להיאבק בזירת המאבק של על הדעות והרעיונות.
לא לשם שעשוע אינטלקטואלי גרידה שמעתם בחוג ללימודי המזרח התיכון את ההרצאות של ד"ר קידר, ד"ר אדי כהן וד"ר דוד בוקעי – על אופיו האמיתי של המזרח התיכון – אלא כדי שאתם תהיו אלו שיוכלו לאחוז חזק במוט האוהל ולא להיסחף עם שטיפות המוח.
לא לשם הנאה ספרותית הבאנו לכם מרצים מהחוג ללימודי ציונות שיספרו על גבורתם והאומץ האינטלקטואלי שלהם – עם המחיר האישי ששילמו – כמו אליקים העצני ועדו נתניהו – או מרצים מלהיבים אחרים כמו ד"ר רן ברץ – שיספר לכם על גבורתו, חזונו, חכמתו ופועלו של ז'בוטינסקי – אלא כדי שתשאבו מהם השראה, אומץ, ונחישות.
לא לשם לימודים מופשטים להרחבת האופקים העמדנו את החוג לפילוסופיה עם מרצים כמו פרופ' אלישע האס וד"ר דניאל שליט ועוד- אלא כדי שתוכלו לנהל את המאבק שלכם מתוך יכולת רהוטה לנמק את עמדותיכם מתוך הבנה עמוקה שמתקפת את האינטואיציות שיש לכל אחד מאיתנו.
לא סתם בחרנו בקורס למישנתו של הרב קוק – אלא כדי שנוכל כולנו לדעת מאיפה באנו, לאן אנחנו הולכים, מיהם בני הברית שלנו, ומיהם צרנו. כמו גם איך ניתן לחשוב לעומק על הקשר שבין הפרט, החברה, המדינה והאדמה ( ועבור חלקכם – גם עם הקב"ה)
לא סתם הבאנו את ד"ר עופר קצ'רגין – שיחשוף עבורנו את במסתתר תחת תיאוריות המגדר – ככלי השרת החזק ביותר של הרשע הפרוגרסיבי – אתם אלו שלמדתם מה מסתתר מאחור מתק השפתיים של שיח "זכויות" האישה ו"זכויות" להטבים ואתם לא תפלו בשבי המילים המכובסות של הפוליטיקלי קורקט שמטרתו היא אחת – לשעבד את כולנו.
גם לא לשם הנאה אסתטית גרידא הבאנו לכם חוג לתרבות אלא כדי שתפיקו השראה מתוך אנשים יחידים יוצאי דופן – שהעזו להשמיע את קולם הייחודי בתוך בליל של קונפורמיזם אלים וברברי.
———

אתם, חברי וחברות פורום קפה שפירא כל אחד מאתכם, ניצבים עתה כחוד החנית מול הסופה הבאה עלינו לרעה. אני לא אגזים כלל אם אומר, שעליכם, על כל אחד מתוך הרבבה שאתם – מונחת אחריות (זה כמובן מאליו) ומיליוני זוגות עיניים נשואות אליכם (את זה אני יודעת מתוך מה שאנשים אומרים לי) בתקוה שהאמת תצא מפה. מפורום קפה שפירא.
רבים מאד פוחדים לבטא את האמת שלהם , ומחכים שמישהו אחר יאמר אותה במקומם, שאחרים יהיו אלו שישלמו את המחיר האישי.
האחרים האלו הם אנחנו, אני, את, אתה – כל אחד מכם.
אתם המאומנים ביותר, המאוחדים יחד ביותר, חברי הקבוצה הימנית היחידה שאינה סקטוריאלית – אלא שבאנו מכל רחבי הארץ (והעולם) חילונים, דתיים, חרדים, גם כמה לא יהודים – שמה שמאחד אותנו הם הרעיונות הציוניים הליברליים והדמוקרטים, ובכך ייחודנו על פני קבוצות שמרוכזות סביב מאבק מקומי (כמו זה של המתיישבים או תושבי דרום ת"א או חברי ישיבת רב זה או אחר)
זוהי יכולה להיות עתה שעתכם היפה ביותר.
השעה שבה תחליטו לא לבגוד יותר בעצמכם ולו לא לרגע אחד. לא לשתוק יותר לאף אחד, לא להסתיר יותר אף פעם את דעתכם אלא להפך – לפעול לשנות את דעת האחרים. והעובדה שיש לכך מחיר אישי כואב היא בדיוק מה שהופך זאת לשעתכם היפה.
אם נצליח, אותנו לא יזכרו בהסטוריה. אף אחד מאתנו לא ייחשב לז'בו , או כמשה שהוביל את עמו מעבדות לחירות, או אפילו לא כילד ההולנדי הקטן עם האצבע בשכר. אבל אם נפסיד – לא תהיה הסטוריה. והתמורה המלאה על האומץ תגיע מאליה – עם הסרת העול היומיומי להיות אנוסים מטעם עצמנו. לשחרר את האמת שלנו – זה שחרור שהוא צמיחה אישית מהממת באפקט שלה על יישור עמוד השידרה. ואין לכם מושג מה אפשר לעשות עם גב זקוף, שלא ניתן לעשות בזחילה על גחון.
ולאחר כל זאת מי יודע – אולי לאחד מכם כן נועד מקום בדברי ימי העמים. שפי פז, דניאלה וייס ועוד כמה שהלכו עם האמת שלהם עד הסוף – עמדו בזקיפות קומה, שילמו ומשלמות את מחיר הזקיפות -וייתכן שגם ייזכו להנצחת ההסטוריה – שהיא רק בונוס של הכרה ציבורית על ההישג האמיתי – הזכות להיות אדם במלוא מובן המילה.
חזק ואמץ! ממשו את תפקידכם היום בכל צורה אפשרית -זה ישחרר אתכם גם מהפחד, מהתסכול ומהאימה.

גלי בת חורין
פורום קפה שפירא

<span dir=rtl>7תגובות ל‘מכתב אישי לחברי פורום קפה שפירא ולכל בני החורין’</span>

Add yours

  1. גלי, דלית, קראתי את דבריך כאן ומאזינה לרוב ההרצאות בפורום.
    דברים חזקים ומרתקים. כמו שאומרים: ניכרים דברי אמת…
    ואפרופו אמת, רציתי להעיר שאין דבר כזה, האמת שלו האמת שלה וכו' האמת היא תמיד אחת. אחד אומר אמת והשני מסלף, משקר , מעוות ועושה מניפולציות.
    וכמובן האופנה והתיחכום שלהם כשהמציאו את הביטוי האמת שלי האמת שלך, רשורה ללהיט שלהם: הנרטיב.
    בולשיט אחד גדול.
    זו המצאה של מהנדסי התודעה, פשוט שיכתוב ההיסטוריה, שיכתוב האמת ושיכתוב המציאות.
    אין כבר אמא ואבא אלא הורה 1 והורה 2.
    בקיצור, פרשת פרוגרסיבים, בושה.
    מלי פרידמן.

    אהבתי

  2. כשתומכי טראמפ חשו שחירותם בסכנה הם השתלטו על הקאפיטול. זה המשל. והנמשל המקומי, יקירתי-מהו? " רק ט.נט ב4 הפינות יעזור", צפריר רונן זצ"ל על בג"צ.

    אהבתי

  3. תודה גלי על דברייך ועל העידוד. אכן, מורגש מאוד שאת חסרה בפורום וברשת. ככל שהם מצליחים להשתיק אותנו, תיאבונם גובר. ההרצאה של ד"ר רן ברץ אתמול, היתה מאלפת. זו פעם ראשונה ששמעתי משנה סדורה על ז'בוטינסקי ופועלו.

    אהבתי

    1. אני מזהה פה יותר את הנטייה להאשים יהודים בכול, שעוד יותר אופייני ודומה לתקופה הנזכרת. ומה לעשות שעם רזולוציות נמוכות כאלו של חשיבה – הכול יכול להיות דומה להכול? ואם ממילא זה כל מה שיש באמתחת, לפחות בחר בסוגי דומי שישרתו אותך ולא – כאלו שמשרתים את האויב. ואני תוהה עם זאת, אולי זה בדיוק מה עם מה שאתה מזדהה

      אהבתי

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑